Wie ben ik..Moorf01 stelt zich voor

Gestart door moorf01, 02-08-2011 11:21:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

daytonawim

Bij mijn 850 was het dof worden ook een drama, 1 x goed cleaneren en dan regelamtig goed in de was zetten helpt wel,
ik gebruikte eerst turtle, maar daar ben ik van afgestapt en gebruikte later iets van mequirs, dat beviel beter.

dehaaz

Citaat van: daytonawim op 02-08-2011 20:36:17

ik gebruikte eerst turtle, maar daar ben ik van afgestapt en gebruikte later iets van mequirs, dat beviel beter.


dat mequirs zie ik volgens mij vaak in het blad youngtimer staan.  Die auto's glimmen zo ongelovelijk in die advertentie. IK dacht moet geshopt zijn maar zal het dan toch een keer gaan proberem.

Ferry Jacobs

Welkom, hij ziet er goed uit hoor, lekker glimmen.

Ben jaloers op je achterlichten hehe, dat is bij mij nog een puntje voor in de toekomst ;)

moorf01

Tsja..gewoon goed zoeken op marktplaast ;) ( ik had geluk met twee apparte advert. links en rechts..was mooi goedkoop)

Zo vandaag lekker vrij dagje..Tijd voor de turtle wax..tot nu toe mooi resultaat! Vanavond even wat onderdeeltjes terugbouwen na operatie olie lek ..waaronder steenvanger en injectorrail plaatje  :eusa_think:..kleine dingetjes dus.

Dan nog even nieuw oliefiltertje er in en wat olie  ;) en rijdennnnn maar! Misschien nog even stofzuigen ..


moorf01

ZO...auto in de was..plastic in het "spul".. :) even een paar fototjessss van het resultaat!  :eusa_clap:




daytonawim

 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

:eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool:

Heel netjes, en nu bijhouden maar die hap  ;)

dehaaz

ziet er goed uit!! Veel spierpijn???

Piere

Mmmmmmmmmmm
Alter I Estate  :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool:
Rood dan nog :eusa_drool: :eusa_drool:

Lucky basterd, geniet maar van je coole bak ;)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

KIM

Mooi werk hoor!
Een rooie '93 er nog zo glimmend krijgen  :eusa_clap:

Ik heb nog altijd een zwak voor de alter I estate.

Marc O.

Citaat van: KIM op 04-08-2011 21:25:39
Mooi werk hoor!
Een rooie '93 er nog zo glimmend krijgen  :eusa_clap:

Ik heb nog altijd een zwak voor de alter I estate.

+ 1 maar dan liefst ook met de alter I achterbumper.
...The Nile isn't just a river in Africa...

KIM

Voor 200 Euro moet je geen eisen stellen natuurlijk...

moorf01

#26
Ja..nou ja inderdaad kun je niet veel eisen..echt heel veel geluk gehad (zat zelfs nog bijna een jaar APK op..bepaalde mensen zouden geen volvo moeten rijden als je begrijpt wat ik bedoel) ! En je moet een beetje door t drama heen kunnen kijken en horen! als liefhebber was dat gelukkig ....geslaagd! Ik denk dat iedereen hem had laten staan..veel althans! Mijn broer zei zelfs...NEE niet doen!   :eusa_naughty:

Maar echt een mooie auto..leer is inmiddels ook gewoon netjess..geen rare rammels meer in het interieur! Motor loopt echt TOP en tsja..bak en koppeling zijn goed. Bak maakt wel een beetje het bekende schurende geluid in 1 en 2...bij lage toeren..maargoed!

Ik vind een rode estate echt supermooi..heb er een gezien.. volgens mij van Arjen850 van het forum hier...adembenemend mooi! met die titanium velgen...oh oh :eusa_clap: