stekker nieuwe kabelboom middenconsole past niet

Gestart door Easterboy, 27-07-2011 18:09:53

Vorige topic - Volgende topic

hvdmountain

Eigenlijk is het een dubbele vraagstelling. Inderdaad of de auto reeds voorbereid was. Maar stel dat 'ie niet voorbereid is, ben ik benieuwd hoe de schakelaar in de middenconsole wordt verbonden met de verwarmingselementen in de achterbank.

Easterboy

De stekker naar de achterbank lag er inderdaad nog niet, deze heb ik zelf getrokken met de kabel die ik van Wim gekregen heb.
De kabel + consolegedeelte was inmiddels door Volvo van Vliet intern opgestuurd naar de dealer in Heerenveen.
Ik ga morgen even langs de dealer om te kijken of de spulletjes al reeds zijn aangekomen. :)

Nog even afwachten dus. :)

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

hvdmountain

Citaat van: Easterboy op 05-08-2011 02:59:22
De stekker naar de achterbank lag er inderdaad nog niet, deze heb ik zelf getrokken met de kabel die ik van Wim gekregen heb.
De kabel + consolegedeelte was inmiddels door Volvo van Vliet intern opgestuurd naar de dealer in Heerenveen.
Ik ga morgen even langs de dealer om te kijken of de spulletjes al reeds zijn aangekomen. :)

Is die kabel naar de achterbank ook los te bestellen bij de dealer?

Easterboy

Voor het wonderlijke bedrag van € 23,- komt hij helemaal vanuit Zweden, via Zoetermeer naar Heerenveen. :)
Het stuk middenconsole bij je handrem (gedeelte met houtprint dus) kost iets van 33 euro.

Citaat van: hvdmountain op 05-08-2011 12:15:17
Citaat van: Easterboy op 05-08-2011 02:59:22

Is die kabel naar de achterbank ook los te bestellen bij de dealer?
Dat denk ik wel, het kabelboompje is ook nog los te bestellen. ALS ik er vandaag mee bezig ga, kan ik wel even kijken naar een onderdeelnummer.