Ra-ra wat is het?

Gestart door morrison, 29-07-2011 20:37:34

Vorige topic - Volgende topic

morrison

Beste allemaal,

heb van de vorige eigenaar een onderdeel meegekregen, alleen ........ eh  :eusa_think: wat is het voor onderdeel en waar bevindt het zich. Het moet in een 855 R thuishoren.

Kan iemand het verlossende antwoord geven.

KIM

Volgens mij is dat het steuntje voor het vloerpaneeltje links of rechts in het kofferruim.
Hij houdt tevens het dempingsmateriaal op zijn plek.

Kijk maar:

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

morrison

Thanks. Toch keigaaf zo een forum!  :eusa_dance:

francois

morrison

Heb van de week maar eens de bekleding van het bagageruim losgehaald. En zo waar, dat steuntje ontbrak aan de linker kant.

Heb een volwaardig reservewiel, dus waarschijnlijk heeft iemand ooit eens iets gedaan achterin en na gedane arbeid wat onderdelen over gehouden. Waar ken ik dit ook alweer van  ;D.

Had nog een onderdeeltje meegekregen bij de verkoop en die hoorde aan de rechter kant thuis. Denk dat de auto nou weer helemaal compleet is.

Da's ook weer opgelost. Echter bij het loshalen van desbetreffende bekleding kwam ik er ook achter dat de ventilatie slang niet helemaal correct op zijn plek lag. Dat ook maar even gecorrigeerd.

Nu ben ik twee stekkertjes tegengekomen aan de linker kant net naast het subframe en zou dat dan de aansluiting kunnen zijn een de CD wisselaar?

Graag jullie reacties.

Bvd,

Michel.

KIM

thuur

Alweer een winnaar!

Gr ;D