Draagarmen vervangen => welk merk?

Gestart door bluescoobie, 08-08-2011 13:08:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sbv

en weer uitlijnen dus zoveel goedkoper is het naar mijn idee dan ook weer niet

Boeijke

Ligt eraan hoeveel je rijd.
Haal op het moment krap de 10K. Kan ik er dus 5 jaar mee doen.

UserID6342

#62
Eindelijk iemand die het snapt Willem ! :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:  Bovendien na 5 jaar cq 50 dkm zijn de originele draagarmen ook niet zo fris meer....  Vervang ze dan een keer extra voor 200 per kant en uitlijnen erbij a 5 tientjes zit je op 450 euro om de 5 jaar (origineel) en moet er niets tegenzitten !

Tel dan de prijs op in 5 jaar tijd / 50 dkm voor die imi armpjes en dan zit je op 140 euro (ff grof) en 5 tientjes uitlijnen per keer is 190 euro om de 5 jaar, maar ik zal wel niet kunnen rekenen of verkeerd rekenen....  Bovendien pak je in die 5 jaar ook 2 x je stuurkogels en 2x je endlinks mee.

Mag een ander zeggen wat hier verkeerd of duur aan is (uitgaande van een kilometerrage van 50 dkm in 5 jaar !

Lampje

Even wat graafwerk...

Hoorde van Haasje dat je bij je Volvo garage ook gereviseerde draagarmen kunt bestellen.

Iemand ervaring mee, posi of negatief?

Lampje


Blok70

Geen ervaring hier. Revisie op een onderdeel van nieuw, 75 - 200 euro, per kant is door mij persoonlijk nooit overwogen. Is dit prijstechnisch interessant?

Paulsson

Ik meen mij te herinneren dat zij bij Nordicar nieuwe bussen in oude draagarmen persen, on the spot terwijl je wacht. Collega van mij heeft dit laatst daar laten doen. Zeker de moeite waard om even te kijken/contacten:

http://www.nordicar.com/


Volvo V70 2.4 170 pk NA MT DOP 'Pablo'
Lees de blog over Pablo hier

volvobug

Citaat van: Paulsson op 08-12-2017 11:15:33
Ik meen mij te herinneren dat zij bij Nordicar nieuwe bussen in oude draagarmen persen, on the spot terwijl je wacht. Collega van mij heeft dit laatst daar laten doen. Zeker de moeite waard om even te kijken/contacten:

http://www.nordicar.com/

Is minder interessant als je geen losse fuseekogel hebt.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

haasje

Die revisiedraagarmen zijn er voor de S60/V70N/S80.
Voor de classics zijn die er volgens niet.