CarolineB stelt zich voor

Gestart door CarolineB, 08-08-2011 20:37:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

MarcoV

Citaat van: CarolineB op 11-08-2011 09:03:48
Citaat van: Vulk op 10-08-2011 19:56:53
De remmen zijn allemaal gelijk, op die van bepaalde exotische exemplaren na.

Ok, weer wat geleerd. Ik krijg ze voor niets dus als het achteraf niet de juiste blijken te zijn is dat niet erg.

Als je ze voor niets krijgt heb je ze niet nodig,gratis is altijd goed  ;D ;D
Welkom hier en veel plezier met de nieuwe aanwinst.

MarcoV ;)

FGG

Citaat van: sven0503 op 09-08-2011 19:09:56
waar kon ik mijn auto neerzetten om te poetsen / polijsten ? :)

Bij mij. ;)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

CarolineB

#32
Citaat van: MarcoV op 11-08-2011 11:08:46
Citaat van: CarolineB op 11-08-2011 09:03:48
Citaat van: Vulk op 10-08-2011 19:56:53
De remmen zijn allemaal gelijk, op die van bepaalde exotische exemplaren na.
Ok, weer wat geleerd. Ik krijg ze voor niets dus als het achteraf niet de juiste blijken te zijn is dat niet erg.
Als je ze voor niets krijgt heb je ze niet nodig,gratis is altijd goed  ;D ;D
Welkom hier en veel plezier met de nieuwe aanwinst.
MarcoV ;)

Daarom gaan ze gewoon lekker de opslag in en als ik geluk heb zijn het wel de goede, anders gewoon gratis pech  ;)

CarolineB

Ligt het aan mij maar via de iPad vind ik reageren via citeren niet zo makkelijk

CarolineB

Heb gister al gevraagd naar het klok- en rijrooster voor de zwem/waterpolo wedstrijden om te weten wanneer ik een 'vrij' weekend heb, zodra ik die heb zal ik je een PB sturen voor het poetsen.

FGG

Citaat van: CarolineB op 11-08-2011 11:23:22
Ligt het aan mij maar via de iPad vind ik reageren via citeren niet zo makkelijk

Moet je even doorhebben: vergrootglas erop zetten, doorscrollen naar onder en typen maar!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Gommie855

welkom en veel plezier met je aanwinst,en aan de km te zien is ie net in gelopen.
hele veilige kilometers groeten.
en waar wordt er gepoesst :P :P

razorx

Welkom op het forum Caroline!

Citeer


en mijn wagen toen ik hem kocht:

(Kleur is wat vertekend door de camera)

Dankbare kleur, ook bij eventueel schadeherstel, dat Midnight blue.
Veel veilige kilometers!

Yits.

CarolineB

#38
Citaat van: Gommie855 op 12-08-2011 23:02:57
welkom en veel plezier met je aanwinst,en aan de km te zien is ie net in gelopen.
hele veilige kilometers groeten.
en waar wordt er gepoesst :P :P


Dank je, ik hoop er zeker nog een aantal jaren mee te rijden. Met mijn 15.000 tot 20.000 zal het ook niet zo heel hard gaan.
De garage doet ook iets, maar binnenkort ga ik een afspraak maken met FGG voor een echte poetsbeurt voor de auto  :D

Edit: maar waar dat is, geen idee. Voor een mooie auto heb ik wel wat km's over.

CarolineB

Citaat van: razorx op 12-08-2011 23:33:18
Welkom op het forum Caroline!

en mijn wagen toen ik hem kocht:
http://www.paerlelectronics.nl/volvo/850%20zijkant.jpg
(Kleur is wat vertekend door de camera)

Dankbare kleur, ook bij eventueel schadeherstel, dat Midnight blue.
Veel veilige kilometers!

Yits.

Zo, dat ziet er goed gepoetst mooi uit  :o
Ik moet maar is laten/gaan kijken wat de beste manier is om van die deuk af te komen, schadeherstel of op zoek naar een ander spatbord. Fijn om te weten dat de kleur geen probleem is bij schadeherstel.
We gaan voor de vele veilige kilometers!

Caroline

UserID6342

604 kleur is gebruikt goed te vinden hoor.  Dan denk ik dat je beter en het snelst / goedkoopst af bent met een ander schermpje.  Het erop zetten stelt niet veel voor en is eigenlijk zo gedaan.  Voor je eigen gemak even koplamp / knipperlicht eruit halen.  Werkt vele malen prettiger.  Als je binnenkort hier komt voor de CC in te bouwen zal ik je het wel even laten zien.

LQDI

Citaat van: Dirk342 op 13-08-2011 20:09:43
Als je binnenkort hier komt voor de CC in te bouwen zal ik je het wel even laten zien.
Citaat van: FGG op 09-08-2011 15:59:04
Stuur maar een PB, dan spreken we wat af.

Wat is dat toch ineens met alle vrouwen op t forum?  ;D

CarolineB

Citaat van: LQDI op 18-08-2011 11:36:06
Citaat van: Dirk342 op 13-08-2011 20:09:43
Als je binnenkort hier komt voor de CC in te bouwen zal ik je het wel even laten zien.
Citaat van: FGG op 09-08-2011 15:59:04
Stuur maar een PB, dan spreken we wat af.

Wat is dat toch ineens met alle vrouwen op t forum?  ;D

Ik heb niets gezegd, maar op de een of andere manier hebben ze meteen door dat Ernest niet zo handig is en ik hem (soms) niet handig genoeg vind  ;)

CarolineB

Vandaag met de auto bij Dirk geweest om de winterbanden op te halen.
Dirk heeft meteen mijn auto bekeken, foutcodes uitgelezen, alarm werkend gemaakt, relais vervangen, deurstrip meegegeven, veel uitleg gegeven en heel belangrijk: een lijstje met to-do dingen gemaakt.  :eusa_clap:
Bovenaan staat de carterventilatie, abs controller en daarna voordat de auto op de wintersloffen gaat: de draagarmen.

Dirk, dank je wel voor al je hulp en geen lampjes brandend meer gehad op de terugweg en Jeff zet inderdaad heerlijke koffie voor deze verstokte theeleut  :laugh:

Caroline

marcelV70R

Citaat van: CarolineB op 11-08-2011 09:18:20


Ben niet echt technisch/handig dus allerlei tips waar ik op moet letten/denken zijn van harte welkom  :D

en anders weet je volgens mij wel iemand te vinden vlak bij jou in de buurt!! ;D

Marcel