Dashboardkastje

Gestart door Peter360, 25-08-2011 12:46:03

Vorige topic - Volgende topic

Peter360

In het dashboardkastje van de 850 zitten 2 hendeltjes. die ene aan de linkerkant valt steeds naar achteren denk ik, laatst is hij er opnieuw ingezet en nu is dat hendeltje links weer weg waardoor het kastje links niet goed aanduwt waar het knopje van het dashboardkastje zit. Het lampje in het kastje blijft branden waardoor mijn accu steeds leeg loopt  :eusa_doh: Hoe kan ik dit oplossen? hoe moet ik het dashboardkastje demonteren?

COPPEHER

Peter, om het leeglopen op korte termijn te voorkomen zal je het lampje moeten verwijderen. maar volgens mij helpen die hendeltjes toch niet bij het aandrukken van het klepje? zit het binnenwerk wel goed gemonteert?
ik had namelijk hetzelfde probleem.

Peter360

Citaat van: COPPEHER op 25-08-2011 12:53:42
Peter, om het leeglopen op korte termijn te voorkomen zal je het lampje moeten verwijderen. maar volgens mij helpen die hendeltjes toch niet bij het aandrukken van het klepje? zit het binnenwerk wel goed gemonteert?
ik had namelijk hetzelfde probleem.
Het binnenwerk zit wel goed vast. Lampje hoef ik nu niet te verwijderen want ik heb een platgedrukt kauwgumpakje ertussen gestopt dan blijft het lampje wel uit. Maar hoe demonteer ik het kastje uit het dashboard?

NinaPaul

de 2 geleiders aan de zijkant loshalen (kleine platte schroevendraaier en uit de klep wippen)

dan de torx schroeven eruit

dan kan je het binnendeel van het dashboard kastje eruit halen.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz