Deuren vervangen, tips en adressen?

Gestart door Hajvb, 23-07-2011 13:10:33

Vorige topic - Volgende topic

Hajvb

Hoi allemaal,

Afgelopen donderdag is er een vrachtauto achteruit tegen mijn auto aan gekomen, met het volgende als resultaat:

Mooi bagger, net een dag voor mijn vakantie :eusa_wall:, later bleek ook dat de voordeur een tik meegekregen heeft, die gaat niet lekker meer in het slot.

Nu even afwachten op de schade-expert, zal wel totall-loss met behoud van auto worden. Schadebedrijf heeft het bedrag al geschat op 1500 Euro.
Dus dat wordt twee nieuwe deuren scoren en erin gaan hangen. Nou vroeg ik me af of jullie bedrijven aan kunnen raden waar ik de deuren kan halen (en eventueel kan laten monteren) en waar ik verder op moet letten als ik het zelf ga doen. Dus sloten, centrale vergrendeling, elektrische ramen, overige (doorvoer van) elektronica enz.

Groet,
Henk.

daytonawim

Even goed naar je middenstijl laten kijken.

Op de sloop gewoon even 2 complete deuren scooren in de juiste kleur bij elferink of verwijst.
Ook even op MP sneupen daar staan ook een paar slopers op.

Hajvb

Thnx, wat als de middenstijl ook gepakt is, kan dat redelijk makkelijk "recht"  getrokken worden?

daytonawim

Oeps, dat is vast te fiksen maar of je dat zelf kan ?

Zo op het oog lijkt ie em niet niet geraakt te hebben, riep dat eigenlijk omdat je ook een (kleine) uitdaging hebt met je voordeur.

Vulk

Gewoon op de sloop gaan zoeken. Er zijn hier genoeg mensen op het forum die u daar wel mee kunnen helpen: Wepster, Thuur, Dirk342, .... kunnen vast wel iets voor u betekenen.

Boeijke

Mischien komt het wel goed.
Dit jaar een schade gehad van 1450,00 euro.
Die mocht ik van de expert laten maken.  En de mijne is een GLT van '92
(wel ff goed gepoetst enzo zodat ie zag dat het een liefhebbers auto is)

Willem

Hans Duiven

Zo'n deur schoffel je er binnen 15 minuten in. Stelt niets voor... alhoewel sommigen vergeten de schroeven weer aan te draaien hè Dirk  :eusa_whistle:

UserID6342

Hahahaha, moest er alleen ingehangen worden he :) Stefan en ik hadden meer werk met die k*tdeur bij mijn auto, om die een beetje sluitend te krijgen.