Krakende SC-801

Gestart door Rob850T5R, 12-08-2011 20:07:34

Vorige topic - Volgende topic

LvD

Citeerniet mijn manier van communiceren.

Tja Rob... dat is 'de taal van een forum'. NinaPaul's reacties zijn niet treurig, hooguit voorzien van een sausje sarcasme, hetgeen hij op twee manieren ('evil mode on' en het emoticon :evil:) duidelijk maakt. Probleem van een forum is dat je in de communicatie het non-verbale aspect mist, wat bij niet-puur-zakelijke posts (wat ze eigenlijk allemaal zijn) een verkeerde interpretatie kan veroorzaken. Dus: als je een probleem hebt met een post, bedenk dan op wat voor verschillende manieren je die kunt lezen en kies de minst vervelende. En gebruik emoticons om de context van je opmerkingen aan te geven.
:eusa_whistle:  ;D

Back on-topic: ik heb er lang niet altijd last van, en volgens mij inmiddels alweer een tijdje niet. Volgens mij ligt t echt aan het signaal dat ergens door verstoort wordt. Dacht zelf dat er misschien een zendamateur zit te spelen die het gewone signaal verstoort. Valt mij overigens ook op dat de radio die er af en toe even door komt alleen maar teringherrie draait.

Duell

Citaat van: Rob850T5R op 12-08-2011 20:07:34
In mijn T-5R zit een SC-801 audio. Geen nieuws natuurlijk.

De laatste tijd "kraakt" de SC-801 enorm, er komen steeds flarden van andere zenders doorheen, ik kan ondertussen ook BNR niet meer ontvangen.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

Dank voor jullie input.

Ik heb ook een SC-801 en rij eigenlijk alleen in het westen van het land, en ik heb daar ook vaak last van.
Dacht misschien zit het in de radio, maar ik weet het niet. Maar snel eens een andere radio proberen.  :eusa_shifty:

id20driver

Het soms voor een seconde verschijnen van een andere zender ligt aan de Auto Frequency funktie Deze staat standaard op aan
Schakel de funktie AF in het radio menu uit .

je komt in het menu door de knop RADIO voor 5 seconden in te drukken.
C70 - T5. Convertible Prestige. Turquise Blue Pearl. Black softtop. Beige softleather. Claret woodinlay. Dynaudio Dolby Surround Prologic. Parkingheater

johan1989

Top top.
Ouwe gouwe forum tips.
Eindelijk van dat gekraak af door een supersimpele instelling.

marc-850

Ik heb ook een T-5R.
Ik heb ook een SC-801.
Ik heb ook last van bovenstaand probleem.

Maar waar vindt ik dan in hemelsnaam het knopje 'RADIO' ?

johan1989

Ik denk dat jij dan zo'n zwarte SC-801 hebt?
Daar zit dat knopje inderdaad niet op. Ik zou zeggen, zoek eens in de handleiding hoe je AF op die radio kunt uitschakelen..

Het knopje FM1 proberen, of AUT..

Succes