Boycot CAMPINA

Gestart door ruud, 30-05-2004 09:49:37

Vorige topic - Volgende topic

ruud

Als we nu eens met zijn allen (en je familie, kennissen vrienden enzovoort) Campina boycotten, hoeven ze weldra geen Campina vrachtauto's de weg meer op te sturen en hoeven ze ook niemand meer van de weg te drukken.
Wie doet er mee?

IK EET GEEN CAMPINA MEER!

Ruud

BartT5R

Dat ze stikken in hun vla!
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Ben

Zinloze aktie jongens.
Zou hetzelfde zijn als je Volvo zou boycotten omdat je door een Volvo garage bent genept.  
Dit heeft nl. niets met Campina te maken maar enkel en alleen met 1 chauffeur van die club. Heeft die meneer zich eigenlijk nog laten zien?

Misschien kan Marc een verslag van het gebeuren op het forum zetten als hij weer wat tot rust gekomen is. Jemig, een complete koprol is niet niks!

BartT5R

Citaat van: S60-D5-NL op 30-05-2004 10:49:07
Zinloze aktie jongens.
Zou hetzelfde zijn als je Volvo zou boycotten omdat je door een Volvo garage bent genept.  
Dit heeft nl. niets met Campina te maken maar enkel en alleen met 1 chauffeur van die club. Heeft die meneer zich eigenlijk nog laten zien?

Misschien kan Marc een verslag van het gebeuren op het forum zetten als hij weer wat tot rust gekomen is. Jemig, een complete koprol is niet niks!

;DIn Belgie is het anders wel zo simpel om Campina te boycotten ;)
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Reitse

Boycot Campina volgens mij m'n hele leven al... oftewel nooit wat van in huis gehad ;)

Ben

Nooit een Mona toetje gegeten? Reitse

Reitse

855-Champagne

Heeft idd geen zin om dat te doen.
Fout van een chauffeur hoeft niet een hele firma geboycot te worden.
We kunnen beter moeite doen om de chauffeur te achterhalen.

M a r c

Volgens mij werkt Campina niet met eigen trekkers maar met charters... Het kan dus een chauffeur zijn geweest van een van de vele transportbedrijven die voor Campina rijden. Chauffeur is nooit gestopt, gewoon doorgereden...  :o Voor hetzelfde geld had ik daar bekneld in mijn auto gezeten, enfin dat was gelukkig niet. Het is wel héél akelig om in je auto te zitten en er niet uit te kunnen.... de voordeuren gingen niet open en een raampje intrappen lukt dus niet. Dan krijg je het toch even heel warm.... je ligt toch op de kop en er zou zo maar eens benzine weg kunnen lekken! Gelukkig ging de linkerachterdeur (zat nu rechts) wél open. Prima opgevangen door andere automobilisten die meteen zijn gestopt! Perfect!

Dan nu even het hele relaas:

ik rij op de linkerrijbaan met ca. 130 km/uur lekker rustig rijdend (aircootje aan en lekker muziekje op) naar huis. Iets voor mij rijdt op de rechterbaan een trekker/oplegger van Campina. Zo'n 600 a 700 meter voor ons springen op dat moment de matrixborden aan en 8 felle lampen gaan knipperen omdat er verderop bij een afslag opstoppingen zijn (veel caravans op weg naar de camping). Ik vermoed dat de truckchauffeur gedacht heeft "laat ik maar links gaan rijden want dan hoef ik niet te vertragen voor de uitvoegende auto's". Hoogstwaarschijnlijk heeft ie lekker op zijn cruise-control gestaan. Door de felle lampen van de matrixorden liet ik eigenlijk min of meer ook meteen mijn gas los, helaas kwam de vrachtwagen toen al meteen naar links en dit zo'n 20 meter voor mijn neus. Ik vol in de ankers, maar ik zag al meteen dat ik dit niet ging redden. In een eerste reactie probeer je dan zo'n wagen te ontwijken, de achterkant van de trailer was echter nog op de rechterrijstrook, daardoor moest ik héél scherp sturen richting vluchtstrook. Omdat de achterkant van de auto natuurlijk erg licht wordt bij zo hard remmen is toen de kont van de auto uitgezwiept en voordat ik het wist ploegde ik zijwaarts door de berm, ik vermoed dat ik toch nog altijd met een gangetje van 70 á 80 km/uur door het gras vloog toen de wielen in de zachte berm hapte en ik over het dak ging (in de lengte!). En toen was het stil..... heel stil  :-X
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

will

Oké geen boycot.

Wat wel kan is een beetje pesten ;D

Met z'n allen naar www.campina.com en daar een klachtenformulier invullen.

Ik was eerste ;)

RS2000

Ik dacht even dat zo'n actie's was om de prijs van toetjes omlaag te halen. Vergelijkbaar met de shell/esso actie. Zo'n boycot zal niet helpen maar het idee van een klachten formulier wel. Als he de tijd en plaats weet, kan Campina wel uitvinden wie er achter het stuur zat. Aan de andere kant als ik dit kan bedenken kan de hermandad het ook.

Groetjes,
Marco

De uil

Dat bedoel ik RS2000! Zeker weten!

Esveldt

Ik heb ook maar een formulier ingevuld incl link naar het verhaal.

Was helaas alleen een complimentformulier (hou het maar op sarcasme).
Voor klachten moet toch veel invullen niet normaal meer.

Paul

volvomen

Mooie verhalen..... Campina heeft ook een aantal V70 in dienst (gehad ??)