automaat flushen

Gestart door Robert855, 17-08-2011 10:41:13

Vorige topic - Volgende topic

Robert855

weet iemand een adres in Groningen of Drenthe waar ik mijn automaat kan laten flushen?

hayke

Groningen en Drenthe, dat weet ik niet. Maarrrr in het hoekje van Overijssel / Drenthe misschien wat? Ik heb goede ervaringen met De Boer transmissies in Steenwijk.

Rob850turbo

Autrans heeft meerdere vestigingen in Nederland.

Volgens mij ook in noord Nederland

petrolhead

Kan ook gewoon bij een volvo dealer. Heb ik ook gedaan. Zelf doen kan ook. Op het forum is links en rechts over geschreven. Ben niet zo handig met zoeken anders had ik de link wel gegeven.

maruska

Citaat van: petrolhead op 17-08-2011 20:30:19
Kan ook gewoon bij een volvo dealer. Heb ik ook gedaan. Zelf doen kan ook. Op het forum is links en rechts over geschreven. Ben niet zo handig met zoeken anders had ik de link wel gegeven.

En hoe lang loop jij hier al rond, vrin'd ? ;D LOL
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

volvo Rob

De boer in steenwijk lijkt me de beste optie

Jack v

Citaat van: volvo Rob op 17-08-2011 23:42:12
De boer in steenwijk lijkt me de beste optie
je was me net voor :D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

MarcoV

ik ga zelf over een uurtje naar ATS in Rijswijk, verversen en weer leg en weer verversen van de bakolie.
Ben benieuwd hoe die schakeld hier na.

Maar beetje ver weg voor jou haha.

MarcoV ;)

Robert855

Ja dat is een beetje uit de buurt, steenwijk is mijn beste optie. ik kom er ook achter dat hij een beetje lekt, het is rode olie dus geen olie keering tussen bak en motor die er uitgeblazen is maar een lekje bij de bak zelf. ik zal maandag een afspraak maken aangezien ze nog vakantie hebben nu. bedankt voor de tips.

Danny

Citaat van: MarcoV op 18-08-2011 09:28:31
ik ga zelf over een uurtje naar ATS in Rijswijk, verversen en weer leg en weer verversen van de bakolie.
Ben benieuwd hoe die schakeld hier na.

Maar beetje ver weg voor jou haha.

MarcoV ;)

En Marco, hoe is het schakelen van de automaat nou ?

grs danny
M.V.G D@NNY