Runner2502 stelt zich even voor

Gestart door runner2502, 23-08-2011 21:43:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

runner2502

Sinds jaren stiekem verliefd op Volvo. Binnenkort wil ik de knoop doorhakken en sta ik op het punt om een 850 uit 93 aan te schaffen. Het is geen beauty, maar ik ben meer een gebruiker dan een poetser. Als de koop doorgaat zal ik nog vaak op het forum te vinden zijn met vragen over van alles en nog wat. Immers het klussen zal ik voor het grootste deel zelf willen doen. Want... wie laat er nu aan zijn liefde werken door een ander. Dan zal ik ook wat foto's plaatsen. Tjeeh ik kan niet wachten. En als de koop dan toch niet doorgaat, dan zal ik blijven zoeken naar de liefde van mijn auto leven, en misschien vind ik die wel hier op het forum.


Gr. Runner2502
Drive Volvo ! the best way to spend your money on fuel!!

rovelra

Welkom en succes met de zoektocht

runner2502

De koop is gesloten, de lang gekoesterde wens is in vervulling gegaan. Nu wel nog kijken of alles werkt zoals het zou moeten. De auto via een veiling gekocht. Het sleutelen kan gaan beginnen. Omdat ik de geschiedenis van de auto niet ken, lijkt het mij het best om een zeer grondige check te doen en zelfs eventueel de distributieriem te (laten) vervangen. Een en ander zal in de loop van de komende maanden gaan gebeuren. Op de weg is hij nog niet te zien. Wellicht zullen er in de andere topics nog zaken zijn die ik kan vinden bij het veilig op de weg brengen van onze 850. Tips van ervaren rijders zijn natuurlijk welkom.

Runner2502
Drive Volvo ! the best way to spend your money on fuel!!

rifwachter

Hallo,

Welkom op het forum,en veel plezier gewenst met het klaar maken van je aanwinst.

Heb je al foto's ?

Gr. Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

runner2502

Tja Renee, nog maar een paar van toen ik hem drie weken geleden opgehaald heb.
Sindsdien nog niet veel kunnen doen.
Afgelopen weekend voor het eerst wat zaken nagelopen.
Achterlichten dof.... polijsten en spuiten
ruitenwisser defect..... demonteren en gangbaar maken, blijkt dat er diverse relais missen
achterruitenwisser defect.. moet nog gedemonteerd
ruitensproeier defect.... loopt wel als er direct stroom op gezet wordt... wellicht ook een relais probleem.

De lijst word langer naar gelang je er meer aan werkt. maar dan groeit ook de voldoening dat je het gefikst hebt.

Bedankt en wellicht toch ..... forums ???
Drive Volvo ! the best way to spend your money on fuel!!