Even voorstellen

Gestart door Carbage, 21-08-2011 18:08:33

Vorige topic - Volgende topic

Carbage

Hallo!

Mijn naam is Jasper, ben 21 jaar oud en studeer in Enschede.

Vandaag met een groep vrienden een Volvo 850 2.5 10v gekocht met 251.xxx km op de teller om volgend jaar mee te doen met de Carbage run.

We hebben nog een heel jaar om de auto te ''pimpen'' en technisch in orde te maken.

Als er nog mensen zijn die interesse hebben in het helpen/sponsoren van de auto, stuur even een PM. (Wil hier geen reclame maken)

Groeten,

Jasper

850 T-5 STEFAN

Welkom Jasper(en vrienden)! Fotootje?
Wat is die Carbage run dan?

sven0503

vriend van me doet daar ook elk jaar aan mee..

dat is toch een auto kopen zo goedkoop mogelijk en dan door vele landen een soort race ?

Boeijke

grijzev70tdi

Als ik me niet vergis heeft er hier iemand ook al mee gedaan aan zoiets met een 850. Zal morgen het topic eens op zoeken, gaat beetje lastid op mijn mobiel. Of misschien dat iemand anders het zo kan vinden.

Iedergeval veel plezier naamgenoot ;D

Groet Jasper
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Boeijke

grijzev70tdi

Ja die bedoelde ik. Bedankt voor het zoeken ;)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Carbage

Ik zal zsm een foto online zetten!

Hij staat nu bij de garage waar ik op zaterdag werk, ze hebben hem even nagekeken. Er zijn geen gekke dingen gevonden behalve 2 nieuwe achterbanden (ze hadden nog 2 liggen voor mij gratis :) ) en een klein stukje van de remleidingen achter vervangen. Dus krijgt ie weer z'n APK! hadden we niet verwacht.

Carbage run is inderdaad voor ongeveer 500 euro een auto kopen en dan een hele rit door Europa maken met onderweg allerlei opdrachten/activiteiten en feesten!

Carbage

Hierbij de beloofde foto's van ons projectje, we zijn nu bezig met de carterventilatie te vervangen (was ook hoognodig)

daytonawim

Lijkt me een leuke ervaring, ook om dat zelf een eens  gaan doen.

Mijn buurman gaat ok rijden kweet alleen niet of het de zomer of winter editie wordt.

Hij heeft een Grand Cherokee 4.0 liter automaat op de kop getikt.