Originele pijp V70R 2wd 1998

Gestart door Arie T5R, 25-08-2011 19:37:08

Vorige topic - Volgende topic

Arie T5R

Weet iemand dan ook wat het artikelnummer van die pijp is, van Joost. Mooie kar ook!

)()()sT

http://www.europeantuning.nl/shop/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=729&category_id=35&option=com_virtuemart&Itemid=2

Eindstukje bij ET ;)

Citaat van: Arie T5R op 29-08-2011 22:04:46
Weet iemand dan ook wat het artikelnummer van die pijp is, van Joost. Mooie kar ook!

Dank! Hij staat er alleen wat "ontleed" bij op 't moment...

Arie T5R

Bedankt voor je link. Ik had al even opgezocht wat een originele pijp en demper moeten kosten, maar daar werd ik niet heel blij van.....en sodemie, wat heb je gedaan met je auto?!

)()()sT

Er komt een geheel nieuwe motor in, en de automaat wordt vervangen door een handbak...
Zie ook mijn weblogje: klik

mehn

Citaat van: Arie T5R op 30-08-2011 13:50:08
Bedankt voor je link. Ik had al even opgezocht wat een originele pijp en demper moeten kosten, maar daar werd ik niet heel blij van.....en sodemie, wat heb je gedaan met je auto?!

Een originele uitlaat voor een 850 (excl. eindstuk) kost ongeveer € 250. Ik neem aan dat die van een V70R (geen AWD) toch zo'n beetje hetzelfde is?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

)()()sT

Ja want die is gewoon hetzelfde lijkt me ;)

knoopie

Arie T5R

Ik had via "het systeem" op mn werk toch wel heul iets anders gevonden qua prijs, met demper en eindstukkie: € 750 zo'n beetje.. Dat gaan we dus ZEKER niet doen. Dus: "computer says  No..". Gelukkig is er iemand op het forum die een originele pijp en demper heeft en die zoekt mijn Simons, moet een heel eind gaan lukken. Ik hoop dat het NET zo'n vet stukkie is als op Joost zijn auto, want dat zijn toch wel erg mooie pijpen! En daarvan dan dus de helft.

)()()sT

Dat sierstuk bestel je gewoon los bij European Tuning, dus dat moet wel goedkomen!

Arie T5R

HEt zit er inmiddels onder, MikeyQR was zo aardig om zijn pijp van zn 850R af te schroeven en die onder de mijne te zetten en andersom(wel wat moeten bijbetalen, maak je geen zorgen ;D)
Nu KLINKT ie als een oude 850 maar dan dik! En qua herrie is er heel erg mee te leven.
Nu nog ff een nieuw eindstukkie dat GLIMMMMMT, maar dat komt.
Bedankt voor de hulp en foto's