Even opnieuw voorstellen

Gestart door volvo_sport, 14-09-2011 18:24:27

Vorige topic - Volgende topic

volvo_sport

Ik ben stephan, en al wat langer op het forum bezig. Ik heb sinds kort een andere volvo, namelijk een midnight blue V70 2.5T uit eind 97 354000 gelopen automaat, cruiscontol, ECC, donkergrijs leren bekleding.
Deze wilde ik toch even op het forum voorstellen.
Ik heb lang gedaan over de aanschaf van de volvo. Ik ben er bijna drie maande mee bezig geweest.
De auto stond in Enter, bij Elferink (bij velen van jullie wel bekend). Het probleem was dat hij er meer voor wilde hebben dan ik er voor wilde geven. Toch is hij op een gegeven moment overstag gegaan, en ben ik nu de trotse eigenaar van mijn eerste V70 classic.

Er zijn nog wel een paar puntjes die gedaan moeten worden, ECC,bumpers ( ik wil wel graag een R bumper maar ja vindt die maar eens ) :), breedstralers onder de bumper, technisch is de volvo redelijk goed onderhouden, ik heb via via van de vorige eigenaar zijn complete ondehoudshistorie gekregen, en daar is nogal wat in vervangen. Van koplampen knipperlichten tot turbo en luchtmassameter aantoe.
Zelf heb ik bij aanschaf direkt de distributeriem en waterpomp laten doen, je weet maar nooit. Tevens moest de volvo een APK keuring hebben, en wat denk je direct door de keuring, twee puntjes van aandacht, namelijk de koplampen waren wat dof ( reeds opgelost door twee nieuwe te plaatsen), en er zitten losse stukken in de Kat.( ik weet niet of dit kwaad kan)
maar voor de rest OK.

Als er dus mensen zijn op de site die nog een set bumpers en een motorkap hebben in de kleur midnight blue ik houd mij aanbevolen. ;D

Mijn oude vertrouwde 850 estate van 94 in zilver staat geschorst naast de deur en is te koop ( staat op het forum).

Weer eentje gered van de sloop, net als de vorige.

Groeten Stephan.

grijzev70tdi

Ziet er zo redelijk uit. Maar is dat nou roest op je voorscherm? :-\
Grolsch, het klinkt al lekkerder

volvo_sport

Nee gelukkig niet, ik denk dat het een blad van een boom is.
Het enige wat er aan de lak mankeert is de doffe plek op de motorkap.
Ik moet nog even uitzoeken hoe ik dat kan oplossen.

Gr stephan

JeroenV

Mooie auto,mooie kleur en mooie wielen ;)

Veel plezier ermee..

Kleur is trouwens volgens mij 417 = Nautic-Blue

francois

welkom ziet er goed uit

mooie kleur he (417)

veel poets werk

grfr

volvo_sport

Heren,
Klopt nautic blue pearl (417)
Mijn 940 van vroeger had die kleur donker blauw deze heete volgens mij midnight blue. Vandaar
Ik heb nog een setje titans in antraciet liggen, misschien ga ik die er binnenkort op zetten.
En dat van die doffe plek, daar heb ik nog geen oplossing voor. Poetsen heeft tot op heden niet echt geholpen. Iemand een idee?

big ben

Mooie auto! heb deze wel zien staan in Enter.........

de bumper ligt hier  :D

Arie T5R

DAt gaat niet passen, die T5r bumper.. OF in ieder geval niet erg mooi eruit zien op een v70?

volvo_sport

Arie,

Klopt had het al gezien.
Weet je er nog een in blauw?

Gr. Stephan