Job850 stelt zich voor!

Gestart door Job850, 13-09-2011 00:09:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Job850

Bij deze stel ik me even voor:

Mijn naam is Job, 26 jaar, woonachtig in Driebergen-Rijsenburg, en ik ben sinds kort met het Volvo-virus besmet geraakt. Ik had me bedacht dat ik met spoed aan een auto toe was, waarna ik van de ene op de andere dag een prachtige Volvo 850 2.5 10v. GLE sedan in mijn bezit kreeg. Nou was ik al langer een beetje aan het denken over de aanschaf van een Volvo, maar de noodzaak was er tot voor kort nog niet. Sinds ik kort geleden een nieuwe baan heb is het een stuk aangenamer om me met mijn roffl richting werk te verplaatsen. Echter is het echt een virus gebleken, want ik sta alweer op het punt om na korte duur een tweede Volvo aan te schaffen. Ik ben namelijk helemaal gek van alles wat met stationcars te maken heeft en dat heeft geresulteerd in het feit dat ik een station moet en zal hebben. Ik weet het, het klinkt misschien wat verwend en zeurderig, maar ik ben nou eenmaal aan auto's (en ook 4takt brommers) verslaafd en ga morgen waarschijnlijk al een V70 estate aanschaffen.

Desondanks wil ik jullie niet mijn huidige Volvo onthouden. Tevens een klein beetje reclame (want hij staat te koop), omdat ik het uploaden van foto's niet voor elkaar krijg:

http://link.marktplaats.nl/483229434

Misha

4-takt brommers zijn altijd goed. CD, SS of C ?
Kan ook niet anders in Driebergen... ;D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Job850

Haha, nee het is een Dax. :) Heb wel een SS gehad...

Justin-850

Heey welkom hier! Driebergen, dat ken ik ook nog als m'n broekzak :P Ik heb op de fameuze hogeschool gezeten ;) :P

Wat betreft je link naar de advertentie, ik weet niet of de mods dat goed vinden ;) Een foto is heel eenvoudig te uploaden hoor :D

Ga naar bijvoorbeeld imageshack.us.
Upload de foto, die op je harde schijf staat en gebruik de link voor forums. Plak die link tussen [ i m g ] en [ / i m g ] ( alleen dan zonder spaties ertussen ;) )  en klaar is kees Job :P

Succes ermee!

Gr. Justin

FGG


Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

henry classic v70

Citaat van: Justin-850 op 13-09-2011 17:42:17
Heey welkom hier! Driebergen, dat ken ik ook nog als m'n broekzak :P Ik heb op de fameuze hogeschool gezeten ;) :P

Gr. Justin

De Vrije Hogeschool?
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

COPPEHER

Welkom, en succes met de aankoop van een station

Justin-850

Citaat van: henry classic v70 op 13-09-2011 17:49:00
Citaat van: Justin-850 op 13-09-2011 17:42:17
Heey welkom hier! Driebergen, dat ken ik ook nog als m'n broekzak :P Ik heb op de fameuze hogeschool gezeten ;) :P

Gr. Justin

De Vrije Hogeschool?

Iva ;)