Volvo 850R sedan, Volvo S60R, Volvo XC70 D5 en de paarse S70 van Rifwachter.

Gestart door rifwachter, 27-08-2011 20:03:11

Vorige topic - Volgende topic

RobbertC70

rifwachter

Deze maand is het een jaar geleden dat ik ben begonnen om te kijken naar een opvolger voor de rode 850R die ik toen 5 jaar had.

De gelijkenis met de auto waar ik een jaar geleden serieus naar heb gekeken heeft toch wel aardig wat overeenkomsten met wat er een klein jaar later in de garage staat.     De huidige cabrio is voor mijn gevoel de echte opvolger van de rode R, de V70N T5 die ik hier tussen heb gehad heeft nooit het gevoel gegeven dat het de opvolger was van de R.

Hier de auto die mijn "liefde" voor een C heeft gewekt.

En dit is het dus wat het een klein jaar later is geworden.

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

BenC70ES

Ze zijn beide mooi hoor!  8)

Weersvoorspelling voor volgend weekend is trouwens terug 17° en zonnig  :eusa_dance:

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

rifwachter

En hier nog een foto van de rode R, en de V70N die na een paar maand weer plaats moest maken voor de C70 Cabrio.

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

maruska

tijd voor frisse nummerplaatjes op je cabrio rif ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

rifwachter

Omdat ik deze maand jarig ben heb ik maar eens wat besteld.  ;D

Als het goed is heb ik volgende week een nieuwe blokjesgrill voor de C70.

Ik heb gekozen voor de grill met 7*3 blokjes, zoals in de coupé zit op de foto hierboven.

Bestelnummer 9190777

arjen850

Haha, gewoon zorgen dat je iedere maand jarig bent ;D Staat hem zeker weten erg mooi Rene :eusa_clap:

BenC70ES

Die heb ik er bij mij ook inzitten nu,  dat is de orginele Volvo grill met de 3 rijen... 
achteraan zit er een soort fijnere grill om steentjes tegen te houden.

Nu nog heldere lichten rondom  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

fust850

Schitterende auto, zou er zo een willen hebben...
Zweedse wolf in schaapskleren:  Ford S-Max 2.5ST Roffelbus

rifwachter

Wat duurt dat wachten op mooi en lekker warm weer toch lang, ik wil lekker "open" genieten.

Ik heb in iedergeval de eerste aanpassing voor de C al klaar liggen, de blokjesgrill.

RRRRR_Ramon

Citaat van: rifwachter op 30-12-2011 14:34:49
Wat duurt dat wachten op mooi en lekker warm weer toch lang, ik wil lekker "open" genieten.

Ik heb in iedergeval de eerste aanpassing voor de C al klaar liggen, de blokjesgrill.

http://i41.tinypic.com/jfcmkm.jpg

De volgende aanpassing een paar heldere koplampen met knippers?  :eusa_dance:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

KIM

Hoezo? Het is toch mooi en warm? 12 graden; da's praktisch lente.
Kap open, kachel aan een gaan!

Maarreh; mooie upgrade!

rifwachter

Citaat van: RRRRR_Ramon op 30-12-2011 14:40:49
Citaat van: rifwachter op 30-12-2011 14:34:49

http://i41.tinypic.com/jfcmkm.jpg

De volgende aanpassing een paar heldere koplampen met knippers?  :eusa_dance:

Dat was wel mijn bedoeling, ook was ik van plan om dit voorjaar er nieuw leer in te laten zetten.......moet een jaartje wachten.

Ik ben "iets" tegengekomen wat ik niet kon laten staan, hier gaan straks mijn euro's heen voor dit jaar, in maart zal ik met foto's komen en tot die tijd houden we maar even stil.  ( ook voor mijn nieuwe aanwinst staat al een blokjesgrill klaar )   :eusa_dance:

KIM

Hmm, ik denk dat ik het al weet  :eusa_think:

rifwachter

Hier nog een foto van mijn R die ik begin dit jaar heb verkocht, en die nu in Amsterdam een nieuwe eigenaar heeft gevonden.

Alleen de grill heb ik voor verkoop gewisseld met de orginele, deze grill gaat straks in mijn nieuwe aanwinst,ik had bij verkoop al een voorgevoel dat ik de grill nog wel eens zou kunnen gebruiken.  ;D