Achterhoekmeeting zondag 3 juni 2012

Gestart door antraciet, 28-08-2011 00:18:57

Vorige topic - Volgende topic

Driven2Shine

Mr Rens

B5234T5 Walbro 255lph 395cc injectoren 18T turbo Ferrita 3'' Downpipe met racecat S60R exhaust manifold 3'' JT SuperFlow catback 1 demper 70mm Aluminium Intercooler Reversed Intercooler Piping. HKS SSQV Dumpvalve IPD buizenset HPI Performance Inductie Kit 302mm remmen 960 Gasklephuis GLT Nokkenassen 850 R Clutch Apex verlaagd Rica tuned 330PK 450nm

antraciet

benvolvo20

ik vond ook een zeer geslaagde meeting ondanks het weer.
Leuk met wat mensen gebabbeld en genoeg mooie volvo's gezien.

Organisatie bedankt voor alles!!!

Peth©oni

Ontzettend leuke reactie ontvangen en hier ook weer terug gelezen, de 850 btcc leeft dus nog wel enigzins. gheghe
Tevens heb ik het uitzendschema weten te vinden, dus als het mee zit zit de 850 10 juni in de uitzending.

Het moet 24 juni zijn zie ik net, ik val met BPO onder het dutch power pack.... Excuus.

antraciet

Hey Jochen,

ik hoop het. 1 ding weet ik zeker je hebt een heleboel goodwill gekweekt en fans gekregen door je komst naar de Achterhoekmeeting  :eusa_clap: :eusa_clap:

groet Arjen

The Demon

Ik heb de uitzending van 10 juni alvast geprogrammeerd, ik wil dat niet missen  :eusa_dance:

Groet,
The Demon.

Henk855

Citaat van: Peth©oni op 03-06-2012 23:21:15
Ontzettend leuke reactie ontvangen en hier ook weer terug gelezen, de 850 btcc leeft dus nog wel enigzins. gheghe
Tevens heb ik het uitzendschema weten te vinden, dus als het mee zit zit de 850 10 juni in de uitzending.

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/182167_184878838308192_469965672_n.jpg

Enigzins ???
Hij leeft, hij is er en hij knalt, gewoon een winnaar in zij klasse :eusa_clap: :eusa_clap:
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

The Demon

Citaat van: sjors855 op 03-06-2012 23:32:27
Citaat van: Peth©oni op 03-06-2012 23:21:15

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/182167_184878838308192_469965672_n.jpg

Enigzins ???
Hij leeft, hij is er en hij knalt, gewoon een winaar in zij klasse :eusa_clap: :eusa_clap:
mee eens Zelfs mijn broer, die niets met Volvo heeft (onbegrijpelijk), vind het mooi dat hij over het circuit knalt.

Groet,
The Demon.

Peth©oni

Citaat van: The Demon op 03-06-2012 23:31:53
Ik heb de uitzending van 10 juni alvast geprogrammeerd, ik wil dat niet missen  :eusa_dance:

Groet,
The Demon.

Foutje, het moet 24 juni zijn ipv 10, ik val nl onder dutch power pack met de BPO.... Sortie

The Demon

Citaat van: Peth©oni op 03-06-2012 23:39:31
Citaat van: The Demon op 03-06-2012 23:31:53
Ik heb de uitzending van 10 juni alvast geprogrammeerd, ik wil dat niet missen  :eusa_dance:

Groet,
The Demon.

Foutje, het moet 24 juni zijn ipv 10, ik val nl onder dutch power pack met de BPO.... Sortie
Ga het gelijk veranderen en aan mijn broer doorgeven.

Groet,
The Demon.

t_w

Ik dacht dat ik niet zo veel foto's had, maar dat bleek bij terugkomst toch nog wel weer mee te vallen  :eusa_wall:

Ten eerste, geslaagde dag! Moet eerlijk zeggen dat ik dat vanmorgen niet dacht na het eerste bezoek aan buienradar...

'Korte' samenvatting:

Verzamelen in Hengelo rond een uurtje of 10, iets wat ondertussen een aardige gewoonte is geworden:

Leuke verzameling auto's, zowel van het 850 als van het volvo forum.

Ook volgens goed gebruik, had Jos koffie geregeld, ondanks dat hij niet mee ging richting de achterhoek.
Zo'n smetteloze CY 850 T-5R, blijft een mooi apparaat! Zal de volgende keer zorgen voor een 'vuilniszak', zodat ze de lege zakjes niet bij jou in de koffer hoeven te gooien ;)

Ondertussen al redelijk nat geregend, met een aantal auto's richting Borculo gereden.

Ook daar was het niet droog. De opkomst viel (ook in het begin) zeker niet tegen.
'Typerende foto' vanonder de paraplu:

Er stond een aantal tenten waarvan dankbaar gebruik werd gemaakt om de regen een beetje te ontlopen...

Maar, naast al het water dat druppelde, druppelden er ook steeds meer auto's het terrein op...

Hier een van de aandacht trekkers:

En de auto's bleven komen:

Liever gelast dan geleased:

Door de regen was er een 'alternatieve' manier om te zien wie z'n auto onlangs nog in de wax had gezet:

;D

Zwarte eindstukken zonder diesel ;)

Bright and shiny!

Stukje huisvlijt in een mooie S70R:

Nog zo'n mooie verschijning:

Zoek de heli!

Tot slot:

Ondanks de regen en lage temperatuur een geslaagde dag, organisatie bedankt en wat mij betreft tot volgend jaar!

R-K

Eerste keer naar een meeting :) .over het weer zullen we het maar niet hebben.
Veel gezichten bij de forum namen gezien en veel mooie volvo's.
De organisatie was prima en volgend jaar hoop ik er weer bij te zijn. :eusa_clap:
GR Ronald

Johann

Was gezellig gisteren. Jammer dat het weer zich niet aan Buienradar hield. Uitsmijter Rosbief was heerlijk. Aardbeienijsje ook trouwens.
Leuk dat Jochen de moeite heeft genomen helemaal uit het westen deze kant op te rijden. Donders strakke trapauto.  
Lean and mean (die van Lodi was wel Green.) 8) Mooie remmen ook.  ::)

dopie

Jammer dat ik je demo van de heli heb gemist Powerpete, had dat wel ff willen zien.
Heb het altijd al mooi spul gevonden volgende keer beter :). Moest om 5 uur thuis zijn want de vrouw moest werken.