Achterhoekmeeting zondag 3 juni 2012

Gestart door antraciet, 28-08-2011 00:18:57

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Wi-Fi is van belang voor de Live uitzending van Radio 850.
En laten we nou eerlijk zijn, wat is € 5.00 voor een dag vol met plezier, mooie auto's, lekkere muziek en mooie prijzen in het *****,***** spel?
Prijzen beschikbaar gesteld door: European Tuning, Volvo-Plaza, Driven2Shine en Volvo Cars Nederland alsmede een mooie prijs afkomstig van een forumlid (nog niet nader te noemen) die iedereen wil hebben.
Had ik de mooie vrouwen trouwens al vermeld?  ;D

Groet,
The Demon.

grijzev70tdi

Citaat van: The Demon op 15-04-2012 16:32:51
En laten we nou eerlijk zijn, wat is € 5.00 voor een dag vol met plezier, mooie auto's, lekkere muziek en mooie prijzen in het *****,***** spel?
Prijzen beschikbaar gesteld door: European Tuning, Volvo-Plaza, Driven2Shine en Volvo Cars Nederland alsmede een mooie prijs afkomstig van een forumlid (nog niet nader te noemen) die iedereen wil hebben.

Groet,
The Demon.

Wat kosten die vrouwen? En specs ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

The Demon

Citaat van: grijzev70tdi op 15-04-2012 23:07:42

Groet,
The Demon.

Heee, spelen je hormoontjes gelijk op?
Ik doelde op de vrouwen van de forumleden die meekomen, er is niets mooiers dan een vrouw die haar man volgt in zijn hobby en zich kleedt naar de gelegenheid (en dan heb ik het dus niet over seks)  ;D

Groet,
The Demon.

grijzev70tdi

Citaat van: The Demon op 15-04-2012 23:11:54
Citaat van: grijzev70tdi op 15-04-2012 23:07:42

Groet,
The Demon.

Heee, spelen je hormoontjes gelijk op?
Ik doelde op de vrouwen van de forumleden die meekomen, er is niets mooiers dan een vrouw die haar man volgt in zijn hobby en zich kleedt naar de gelegenheid (en dan heb ik het dus niet over seks)  ;D

Groet,
The Demon.

Toch we lajmmer hoor, dat het zo moet...  :eusa_snooty: ;D

Je bent 19 en je wilt wat he ;D

The Demon

Ach als 19-jarige heb je dromen (vaak natte) maar met geduld komt het vanzelf op je pad, zoeken heeft geen zin dat draait op teleurstelling uit.

Tot zover deze wijze les van een ervaringsdeskundige.  :angel:

Groet,
The Demon.

antraciet

Ach Jasper. Ik had je vader kunnen zijn als je moeder stil was blijven liggen  ;D ;D ;)

Broabander

Las laatst dat 19-jarige mannen de meeste hormonen hebben. Balen, ben ik alweer 2 jaar over m'n hoogtepunt heen :eusa_wall:
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

The Demon

Mannen/Jongens zijn op hun sexuele hoogtepunt rond hun 17de, vrouwen daarintegen pas rond hun 40ste dus.................

Maar we dwalen af van het Topic volgens mij  ;D

Groet,
The Demon.

bertilv70

We dwalen wel af ja, maar vrouwen op hun 40e? Dan geet alles zakken, behalve het tandvlees, dat trekt op...  ;)

The Demon

Zoals gezegd ik ben ervaringsdeskundig en wat jij zegt valt wel mee hoor ;D

Groet,
The Demon.

grijzev70tdi

Citaat van: antraciet op 15-04-2012 23:24:27
Ach Jasper. Ik had je vader kunnen zijn als je moeder stil was blijven liggen  ;D ;D ;)

Wat was dan toch van me terecht gekomen...  :eusa_think: :eusa_silenced: ;)
Citaat van: The Demon op 15-04-2012 23:35:41
Mannen/Jongens zijn op hun sexuele hoogtepunt rond hun 17de, vrouwen daarintegen pas rond hun 40ste dus.................

Maar we dwalen af van het Topic volgens mij  ;D

Groet,
The Demon.

Toch leer ik het liever op een wat nieuwere fiets, nieuw hoeft niet, of de leeftijd moet er naar zijn ;) maar dan heeft het vaak een reden waarom ze nog nieuw zijn  :eusa_sick:

Broabander

Gedeeld door 2 plus 7 is helemaal prima.

The Demon

Zoek je nu weer een fiets? ???
Het zal de leeftijd zijn maar ik snap het nu niet meer  ;)

Groet,
The Demon.

BBS

euhmmm,

Het gaat in dit topic over meetings, muziek, prijzen, mooie auto's, vrouwen en nu een fiets?

Jasper, ga je nu je auto's wegdoen en een nieuwe fiets kopen?  :eusa_doh: Wordt je eindelijk verstandig en volg je de raad van Dirk op die al jaren fietsen loopt te verkopen?
;D ;D ;D

Volvoloos....

Broabander

Overigens Jasper, het is soms ook niet verkeerd om het niet op, maar onder een fiets te leren.