Tankklepje

Gestart door Peter360, 24-08-2011 19:27:58

Vorige topic - Volgende topic

Peter360

Mijn tankklepje werkt niet meer in combinatie met de centrale deurvergrendeling ik las al topics over paneel loshalen en wd-40 in het motortje spuiten maar hoe haal je het stoffen paneel in de kofferbak helemaal los zodat je bij het motortje kan komen? heeft iemand daar foto's van? het gaat om een sedan.

big ben

Peter360

Dat snap ik wel, mijn tankklepje is gewoon los en altijd open het slot werkt al niet sinds ik deze auto heb en wist niet eens dat het bij de centrale vergrendeling behoorde. Ik wil nu weten hoe ik het paneel rechts achter in de achterbak los krijg

daytonawim

Gewoon even het plastic middenpaneel verwijderen ( 2 plastic kwartslag draaigevallen ) dan kan je en omhoog trekken, dan kan je aan de zijkant ook van die draaigevallen zien zitten, die ook verwijderen, dan zitten er op de bodem ook 2 van die plastic gevallen, die kan je er uit trekken.

Dan kan je met beleid het hele paneel, naar links bewegen.

Ta da.

Peter360

Thnx. Ik ga het morgen ff proberen.

Peter360

Het is gelukt, het klepje werkt weer met de centrale vergrendeling, ik maak het paneel rechts achter open en wat zie ik daar? het kabeltje zit niet in het motortje maar was eruit en hing beneden dus ik steek hem in en het hele systeem werkt weer gelukkig :)

daytonawim

thuur

Citaat van: Peter360 op 26-08-2011 20:22:31
Het is gelukt, het klepje werkt weer met de centrale vergrendeling, ik maak het paneel rechts achter open en wat zie ik daar? het kabeltje zit niet in het motortje maar was eruit en hing beneden dus ik steek hem in en het hele systeem werkt weer gelukkig :)

En je vraagt je niet af waarom het uitgetrokken was?

Gr :eusa_think:

jeroen74

Bij mij deed ie het ook niet goed... motortje uit elkaar gehaald, en wat geprutst met het electromotortje zelf. Is al een tijdje geleden, dus ik weet niet precies wat ik geprutst heb, koolborsteltjes geloof ik. Maakte af en toe geen contact leek.