Stukje van toneel/cabaret gezocht.. Wie kan me helpen?

Gestart door Eric, 21-10-2011 22:09:38

Vorige topic - Volgende topic

Eric

Jaren geleden hebben me pa en ik eens helemaal dubbel gelezen om een stukje cabaret.
Me pa heeft het er nog wel eens over en waarschijnlijk is het niet eens zo grappig als ik het weer terug zie maar goed, ik wil het toch vinden.
Zoals ik het me herinner gaat het om 2 als oude vrouwtjes verkleedde mannen die samen koffie drinken.
Dit alles gaat tergend langzaam en bibberend. De ene die zo de koffie inschenkt en de ander die zo het kopje nog maar net kan vast houden.
Geen idee wie dit gespeeld heeft en hoe het heet.
Wie heeft er een idee ???
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

antraciet

albert-jan850

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Eric

Citaat van: antraciet op 21-10-2011 22:10:39
snip en snap misschien?

Nou zo oud was het volgens mij nou ook weer niet... En ik kan me ook niet herinneren dat het zwart/wit was. Je moet dat bibberen echt extreem zien..
Zo iets van dat beide dametjes parkinson hebben. En alles gaat tergend langzaam..
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

haasje

Is dat niet van plien en bianca? (toevallig van de week ergens langs gekomen)

hathü

Willie Walden en Piet Muiselaar oftewel snip en snap. Wat snip snapt snapt snip niet. ;D ;D ;)
Maar welke aflevering/optreden het was met die twee vrouwtjes zal een hele speurtocht zijn.

CarolineB

Citaat van: hathü op 21-10-2011 22:40:50
Willie Walden en Piet Muiselaar oftewel snip en snap. Wat snip snapt snapt snip niet. ;D ;D ;)
Maar welke aflevering/optreden het was met die twee vrouwtjes zal een hele speurtocht zijn.

http://www.universalpictures-dvd.nl/snipsnaphetbestevansnipsnap.html
In de tekst staat het volgende stukje:
Een eerbetoon aan twee onvergetelijke komieken, met een royaal geïllustreerd programmaboekje dat de niet eerder beschreven geschiedenis van de Snip & Snap revue vertelt. Over de bijzondere geboorte van het damesduo, de lichtpuntjes in de donkere oorlogsjaren, de glorieuze Carré-jaren, de rol van de televisie en het afscheid.

Misschien wel te huur/te lenen bij de bieb?