sc 901 in één keer "dood"

Gestart door petrolhead, 10-09-2011 20:41:26

Vorige topic - Volgende topic

Rob850turbo

Mijn 901 , werkte altijd goed , sinds vorige week geen geluid meer als ik de radio aan doe , wel genoeg ontvangst signaal , zelfs rds die prima op de display van alles weergeeft, cd werkt met muziek over de luidsprekers , maar geen muziek als ik voor de radio ga. iemand een idee?

daanium

misschien wat met je versterker?
ik heb zelf de 901 gesloopt en er een car-pc van gemaakt.
die van mij werd ZO warm, dat hij in storing viel na +/- 2 uur rijden.
dit stoorde mij dusdanig, dat hij weg moest ;)
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

rpakuypers

Citaat van: Rob850turbo op 30-04-2012 11:07:49
Mijn 901 , werkte altijd goed , sinds vorige week geen geluid meer als ik de radio aan doe , wel genoeg ontvangst signaal , zelfs rds die prima op de display van alles weergeeft, cd werkt met muziek over de luidsprekers , maar geen muziek als ik voor de radio ga. iemand een idee?

Heel herkenbaar. Ik had er een van Thuur gekocht en die heeft het in totaal 4 dagen volgehouden en toen viel hij definitief uit (kan Thuur ook niets aan doen trouwens dus geen verwijt!). Ik heb hem nog eens volledig gedemonteerd en volgens mij was het een weerstand wat verkleurd was. Ik ben toen overgestapt op een mooie enkeldins Kenwood met alle mogelijke extra's en daar heb ik geen spijt van. Tuurlijk is zo'n dubbeldin mooier, maar zo goed als de 805 zijn, zo enorm slecht zijn de 901 .....

Groet,
Roger

Rob850turbo

Hoe is de qualiteit van de hu1205, lijkt mij een goed alternatief?

Of heb ik het fout?

Gr. Rob