motorsteun

Gestart door maxmx5, 24-04-2003 18:20:57

Vorige topic - Volgende topic

maxmx5

De motorsteun rechts onder is gaar, iemand enig idee wat dat gaat kosten, dealer doet telefonische prijsopgave van 56,- excl. montage. Ik toch wel errug schrikken, of is dit normaal?

ed

Schrik jij tegenwoordig van 56 euro? Daar kun je netaan een brood voor kopen. Lekker laten doen!

850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Raf

ik zou in ieder geval niet te lang wachten om die steun te vervangen. ik heb daar serieuze problemen mee gehad.
kijk hier maar eens

datzelfde blok heeft mij € 93.71 gekost dus valt jou € 56 wel mee denk ik.

Raf
De gustibus non disputandum est!

s©ub@

Jongens lees ff... EXCLUSIEF montage... komt nog 2 uurtjes werk bij à 60 pleuro en nog wat kleine zooi uit de mysterieuze volvokoffer en voila; 328,69 voor een motorrubber...

(klusje wat je zelf ook kunt doen trouwens)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Reitse

Bovenste motorsteunrubber zelf doen kan ik snappen, maar die ondersten lijken me toch wat lastig. Je zal het blok moeten steunen en de auto een stukje de lucht in lijkt me ook het werken wel wat makkelijk maken...
Heel simpel zelf doen lijkt het me niet eerlijk gezegd.

ed

Kijk eens op:
http://www.volvospeed.com/Repair/front_mount.htm

Hier staat heel duidelijk beschreven hoe het moet. Het is echt kipsimpel, je moet alleen even de auto opkrikken, wiel eraf, motor een stukje opkrikken met een breekijzer oid, nieuw rubber ertussen en klaar. Dit is echt geen klus van 2 uur, maar eerder 30 minuten als je dit al eens gedaan hebt.

Succes,

Ed
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

streevertje

€ 56,= is geen geld, ik was voor de complete steun( 2 delig) met nieuwe bouten en ringen € 127.81 kwijt en uiteraard wel zelf monteren. Het monteren was slechts 45 min werk. Ik had wel de luxe dat de auto op een brug stond.