15 Jaar 850 R Meeting nu met de plaatjes erbij

Gestart door Powerpete, 13-09-2011 19:43:45

Vorige topic - Volgende topic

RyanB

Goed idee Peet die bordjes, ik had er zelf ook al aan zitten denken maar ben er door een verstopping van ons afvoer niet meer aan toe gekomen.

Het gaat trouwens lekker, we hebben een behoorlijk aantal aanmeldingen, de broodjes en krentenbollen zijn al in huis die moeten alleen morgenvroeg nog gesmeerd worden, hulde aan mijn vrouw ;) :eusa_clap:

Nog 12,5 uur!

bertilv70

Nog 11,5 uur... tot morgen! Heb er zin in; mooie bolides, mooi weer etc.

stefanhuijser

Ook de 20v is netjes gepoetst.. Tot morgen!
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

Thys

Wij komen ook die kant op, rond half 1 zijn we er.

StefanCJ

Ik ga ook rijden, ben er rond 12.45.

arjen850

Veel plezier vandaag mannen en anderen, kijk uit naar alle pic's vanavond :D

Thys

Last minute wijziging van plan, het zit er even niet in. :-\
Ze hebben me thuis even harder nodig dan elders, tot mijn grote spijt :'(

Heel veel plezier allemaal! Ben volgende keer graag weer van de partij.

Sbv

Wij zijn inmiddels al weer even thuis. Irikro moest helaas nog werken vanmiddag zodoende om 13 uur al weggereden.

Er was een erg hoge opkomt en een hele mooi locatie.

Peet en Ryan dank voor de organisatie

knip

weer terug van een gezellige meeting met veel auto's.

knip

knip

innocenti

Mooie locatie, leuke auto's en gezellig gekletst. Jammer dat ik weer optijd weg moest.

@RaynB en Powerpete
Leuke locatie, goed georganiseert en dan ook nog zo'n weer. Perfect  :eusa_clap:

@Knip
Leuke foto's. Hier heb ik weinig meer aan toe te voegen.

razorx

Als eerste: Organisatie bedankt!

Het  was een gezellige dag.
Men had duidelijk zijn best gedaan de roffels mooi te maken.
In de zon glom het staal je tegemoet.

knip

UserID6342

We zijn ook net thuis.  Superleuke meeting gehad, uiteraard weer eens via de verkeerde deur naar binnen gegaan, maar ach dat zit in de aard van het beestje zullen we maar zeggen ;D.  Leuk om weer de bekende gezichten te zien en om nieuwe mensen te leren kennen. Mooi opgepoetste auto's allemaal gezien vandaag, alles glom je tegemoet behalve de T-5.

Ryan en Peter bedankt, was top geregeld !  Schitterende lokatie, machtig mooi weer en voldoende koffie en broodjes (wat wilt een mens nog meer).

Jeffrey heeft het ook super naar zijn zin gehad moest ik even doorgeven, maar hij vond het rijden in de T-5 en op de CAT (samen met Ryan) toch wel het leukst ;D ;D.

Onderweg op de terugweg nog onderweg in het bos een ijsje gegeten, dus gewoon een totaal geslaagde dag te noemen.