Re:Nieuw

Gestart door dubbellucht, 04-05-2005 22:43:29

Vorige topic - Volgende topic

dubbellucht

hoi,allemaal,ik ben dik,ja dat is ook mijn naam. ik heb per toeval een volvo gekocht,ik had een andere auto nodig,en deze koste bijna niets,dus een 850glt 2.5 20v uit 1992.nou had ik vroeger vele volvo,s gehad meestal 245turbo,s en die waren perfect,en die blokke dozen waren best snel voor toen.ik heb gelukkig een rode dus ik mag eerst poetsen en daarna maak ik wel een foto ,en ik wil ook enkele delen veranderen aan de volvo,als dat klaar is ga ik hem meestal wel weer verkopen,alleen ik denk dat de volgende dan toch een turbo word. :-* ??? :D maar eerst maar eens rijden met de koelkast. hoop vele nog te ontmoeten groet dirk

Claudia

Dubbellucht....heb even je verhaal in een nieuw topic geplaatst...anders raakt je verhaal ondergesneeuwd ;D

dubbellucht
Nieuw Lid

Lid nummer: 2457

Volvo

« Antwoord #136 Gepost op: vandaag om 22:43:29 »  

--------------------------------------------------------------------------------
hoi,allemaal,ik ben dik,ja dat is ook mijn naam. ik heb per toeval een volvo gekocht,ik had een andere auto nodig,en deze koste bijna niets,dus een 850glt 2.5 20v uit 1992.nou had ik vroeger vele volvo,s gehad meestal 245turbo,s en die waren perfect,en die blokke dozen waren best snel voor toen.ik heb gelukkig een rode dus ik mag eerst poetsen en daarna maak ik wel een foto ,en ik wil ook enkele delen veranderen aan de volvo,als dat klaar is ga ik hem meestal wel weer verkopen,alleen ik denk dat de volgende dan toch een turbo word.    maar eerst maar eens rijden met de koelkast. hoop vele nog te ontmoeten groet dirk
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

mehn

Citaat van: Claudia op 04-05-2005 22:48:42
Dubbellucht....heb even je verhaal in een nieuw topic geplaatst...anders raakt je verhaal ondergesneeuwd ;D

dubbellucht
Nieuw Lid

Lid nummer: 2457

Volvo

« Antwoord #136 Gepost op: vandaag om 22:43:29 »  

--------------------------------------------------------------------------------
hoi,allemaal,ik ben dik,ja dat is ook mijn naam. ik heb per toeval een volvo gekocht,ik had een andere auto nodig,en deze koste bijna niets,dus een 850glt 2.5 20v uit 1992.nou had ik vroeger vele volvo,s gehad meestal 245turbo,s en die waren perfect,en die blokke dozen waren best snel voor toen.ik heb gelukkig een rode dus ik mag eerst poetsen en daarna maak ik wel een foto ,en ik wil ook enkele delen veranderen aan de volvo,als dat klaar is ga ik hem meestal wel weer verkopen,alleen ik denk dat de volgende dan toch een turbo word.    maar eerst maar eens rijden met de koelkast. hoop vele nog te ontmoeten groet dirk

Hé een nieuwe moderator  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

The Saint

Hallo Dubbellucht. Meestal heet ik nieuwe forumleden welkom hier. Maar nu twijfel ik een beetje.
Okay, je hebt een 850 gekocht en een mooi (volgens mij dan) Volvo-verleden. Wat mij echter een beetje pijn doet is dat je het hebt over "blokkendozen" en "koelkast". Natuurlijk zijn onze auto's vrij hoekig. Maar dat wordt juist zeer gewaardeerd itt veel 'windtunnelshit'. Let dus een beetje op je woorden!

Verder is het slechts puur toeval en dankzij een dumpprijs dat het (weer!) een Volvo is geworden? Dat soort dingen hoor ik eerlijk gezegd liever niet.

The Saint, die vindt dat square rulez  8)
No shirt no shoes, no pinball

toycar

Reitse

Als je doet, doe het dan goed :P