Re: De SS

Gestart door den dis, 17-09-2011 21:27:37

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Citaat van: Ludo op 20-09-2011 21:04:13
Citaat van: den dis op 19-09-2011 18:32:30
Ook ben ik nog bezig om voor mooie velgjes te zorgen,

Is dit wat? : http://www.youtube.com/watch?v=x2ftdW-ZLuE&feature=player_embedded   :D

;D

Bah... dat hoort onder een vliegende schotel, ook al heeft zoiets geen wielen nodig.
Nee, Dennis heeft een heel mooi setje wielen gescoord...
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

den dis

Goeiedag iedereen,

Vandaag weer een tof dagje gehad.
Deze morgen eerst even naar Elsloo (Luc) gereden naar een setje velgjes gaan kijken.
Deze waren nog in goede staat dus de koop was snel geregeld.
We zijn overeengekomen dat we van velgen wisselden en nog een kleine som opleg van mijn kant.
De ruil van velgjes zijn originele volans met 2 goede banden tegen originele tritons met 4 goede banden
Gelijk bij Luc de velgjes eronder gesleuteld (en wat gezellig gezeverd) en ik vindt het resultaat echt fantastisch. :eusa_dance:
Het rijden valt ook goed mee, de velg raakt nergens de binnenkant met volledig draaien van het stuur.
Ik had gedacht dat hij veel harder zou aanvoelen en dit is wel een beetje maar ik vindt het toch reuze meevallen.

Hier een fotootje van het resultaat:

Achteraf ben ik doorgereden naar Thuur waar ik de motorruimte van de SS ben gaan poetsen.
Zo zag het er onder de motorkap uit

Na een dagje goed poetsen ziet het er nu zo uit:

mvg
Dennis

)()()sT

Wat moet die 240 nou weer daar ::)

;D

Bij mij lopen de tritons toch echt aan hoor?! Ziet er goed uit; de ss. had ook tritons 8)

volvobug

Let even op dat je veerpoten bovenaan nog vastgezet moeten worden  :evil:

Gekheid natuurlijk, ziet er netjes uit. Waarmee gedaan?
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Sbv

Dat is wel mooi schoon geworden. nu gelijk ook het motorblok helemaal schoonmaken wat erin gaat komen

BenC70ES

Mooi resultaat seg!

En die Triton's staan echt super  :eusa_drool:   ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

elianmars

Citaat van: )()()sT op 24-09-2011 22:24:10
de ss. had ook tritons 8)

Dat wilde ik ook al zeggen. Gaan die er weer onder komen?

Luc

;D

Bij mij lopen de tritons toch echt aan hoor?! Ziet er goed uit; de ss. had ook tritons 8)

Had je dan wel de goede bandenmaat? Ik heb er op een 15.000 km nooit last van gehad, hooguit als ik een stoepje opreed met volledige stuuruitslag.
Als ik me niet vergis waren de banden onder een C70 wat hoger.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

rogerV701998

Wachten op vrijdag?

:eusa_think: ;D

)()()sT

Jazeker heb ik de goeie maat voor de 850 dan: 225/35/18.
Zelfs m'n winterset 205/55/16 loopt aan ;)

Vulk

Mooi hoor Dennis! Gewoon alles wat in nu in die motorruimte zet goed schoonmaken en dat wordt prachtig!

daytonawim

Lekker bezig geweest, die motorruimte is lekker opgeknapt.  :o :o :o

Die Trions staan super hoor  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

den dis

Goeiedag Iedereen,

Voor de moment ben ik weer aan het onderhandelen voor een T5R interieur(voorste stoelen, achterste bank, deurpanelen en vloerbekleding. Dit zou nog in goede staat zijn echter heb ik het nog niet zelf gezien.
Misschien als de man tijd heeft kan ik morgen even gaan kijken.
Dit zal in de SS komen evenals de tritons.

Deze zijn net iets anders gespoten als die van Eugene, het hart is een klein beetje donkerder.
Ze zien er nog mooi uit maar moeten worden gedemonteerd en overspoten om terug perfect te zijn. Dan zal waarschijnlijk de buitenste ring in de kleur komen als het hart nu is en het hart in dezelfde kleurtint als het bovendek van de bumper (donker grijs).

Natuurlijk ga ik proberen om de motor ook terug mooi te krijgen voor hij er wordt ingeplaatst. Wanneer dit juist gaat gebeuren weet ik nog niet.

Nu moet ik alleen nog op zoek naar een R voorbumper in de juiste kleur.
Ook naar de achterbumper ga ik eens zoeken want het bovendek is mee in de kleur gespoten en de lak is al redelijk verweerd
Dit is niet noodzakelijk maar wel makkelijker dan de rode onderdelen te spuiten  ;D

mvg
Dennis

elianmars

Is de achterbumper van SilverSand niet goed meer dan? Toen ik 'm had, zat er alleen aan de onderkant een schaafplekje. Bovendek is met lijnolie weer netjes te krijgen, als het goed is.

En verweerde lak is die wagen niet vreemd. Zo zag-ie er uit toen ik 'm net gekocht had:

daytonawim

Toe maar een mooi T-5R interieur is nooit verkeerd hoor ;D ;D

Heeft ie ook niet het dash liggen  :D :D