20 e Volvo Klassieker Beurs 2011

Gestart door Gerrit, 19-09-2011 21:23:59

Vorige topic - Volgende topic

maartendeb

Vond het een erg geslaagde beurs dit jaar, toplocatie en een heerlijk zonnetje! Genoten van een hoop moois, weer wat forummers ontmoet, me verwonderd over een CY van 21.500 euro, en gelachen om Arjen die een paar nietsvermoedende passanten op een flinke roetwolk trakteerde ;D Ook die vaalblauwe 245 was tegek, met die verfspetters voorop en stickers achterop. Daar zat flink wat bling+samco onder de kap, deed me gelijk denken aan dat filmpje van die M5 killer op dumpert.nl laatst ;D Zelf heb ik slechts een paar klushandschoenen en wat gereedschap gescoord, voor de V70 is toch niet zoveel te vinden als voor de oudere modellen. Volgend jaar weer!

Citaat van: StefanCJ op 16-10-2011 10:33:57
Team utrecht komt eraan zodra maarten zijn matten los heeft uit de automatische autmatreiniger  ;D ;D ;D

Haha wat een dom apparaat was dat zeg, volgende keer weer met de stofzuiger! ::)

UserID6342

Ook wij zijn geweest.  Het is altijd leuk om bekenden en onbekenden te ontmoeten met dezelfde 'afwijking' natuurlijk ;D.

Wel vond ik de locatie beduidend minder, dit ligt aan mij, omdat ik aan de Veemarkt altijd hele leuke herinneringen heb.  Die zijn nu compleet weg.  Verder vond ik het parkeergedoe buiten nergens op slaan, alles stond kris-kras door elkaar heen en binnen vond ik het meer weghebben van een kerstmarkt ipv Volvo markt.  Qua gereedschap was mijn idee dat er beduidend minder stond als de voorgaande jaren op de Veemarkt.

Eten en drinken was gewoon goed georganiseerd.

Wel met een hoop mensen even gezellig zitten 'bij'kletsen.

arjenT5R

Citaat van: tom480 op 16-10-2011 19:38:16
Citaat van: maartendeb op 16-10-2011 19:35:44
Vond het een erg geslaagde beurs dit jaar, toplocatie en een heerlijk zonnetje! Genoten van een hoop moois, weer wat forummers ontmoet, me verwonderd over een CY van 21.500 euro, en gelachen om Arjen die een paar nietsvermoedende passanten op een flinke roetwolk trakteerde ;D Ook die vaalblauwe 245 was tegek, met die verfspetters voorop en stickers achterop. Daar zat flink wat bling+samco onder de kap, deed me gelijk denken aan dat filmpje van die M5 killer op dumpert.nl laatst ;D Zelf heb ik slechts een paar klushandschoenen en wat gereedschap gescoord, voor de V70 is toch niet zoveel te vinden als voor de oudere modellen. Volgend jaar weer!

Jammer dat die Tritons er niet onder zaten.
Staat super!

Raad eens wat er bij mij in de kofferbak mee naar huis is gegegaan?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Ben

Citaat van: Claudia op 16-10-2011 20:02:40
Heeft er iemand toevallig een poster van de VKB (met zwarte amazon, geloof ik) over?
Konden dit jaar niet, maar had graag zo'n poster willen meenemen daar.
Hebben die van vorig jaar ook, en ik wil die, en die van de komende jaren, graag inlijsten.

Heb ik voor je.
PB je adres nog even Clau.
Hij is wel gevouwen want zo heb ik hem gekregen.

Powerpete

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

mehn

Ik ben ook weer thuis.
De clubstand is weer opgeborgen voor het volgende evenement en de auto is weer uitgeladen.
Nu nog de administratie doen en alle clubartikelen tellen...denk dat ik dat maar een paar dagen uitstel  :eusa_shifty:

De locatie was wat donker, maar beter dan die in Utrecht. En nog 15km dichter bij huis ook  :evil:
Alleen de tarieven, daar moeten ze toch nog wat aan doen  ::)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ben

Erg leuke beurs op een prachtige locatie. Goed bereikbaar en ik heb mensen vanuit het hele land gesproken.
Van Groningen en Friesland tot Achterhoekers en Tukkers en natuurlijk Brabo's en Limbo's. En er waren ook nog gewone mensen   :P
Behoorlijk veel buitenlanders uit Duitsland, Zwitserland, Luxemburg en Frankrijk maar ook heb ik Denen en Zweden gesproken.
Iedereen die niet geweest is (al dan niet omdat ze het te ver vonden) had ongelijk.

Van de forummers heb ik heel veel bekenden gezien maar omdat ik zo slecht in namen ben (ik herken wel gezichten maar weet nooit welke (forum)naam er dan bij hoort, kan ik ze niet allemaal meer benoemen.  Ik ga de organisatie voorstellen dat ze volgend jaar iedereen verplicht met een naambadge laten rondlopen  

Verder natuurlijk netjes verzorgde stands van de verenigingen. door de nette hal leek het wel of de stands er ook beter uitzagen.
Aan de stands van de handelaren is weinig eer te behalen. Een kraam met spullen kun je nauwelijks leuker maken dat hij is.
Hoewel ik wel wat verbeterpuntjes voor de organisatie heb is het wat mij betreft volgend jaar weer in Gorinchem.
En natuurlijk extra dank aan de vrienden van de Volvo 850 club voor de assistentie bij op- en afbouw en de aangename samenwerking gedurende de beurs.

Gerrit

Ben om 20.00 uur  uur thuis  gekomen en heb nog even gesproken met de bestuursleden van de VKB en onderweg nog even een M.D. aan gedaan.
Het was een gezellige beurs en heb veel kunnen bijpraten met iedereen

Nu vroeg naar bed want morgen is het weer vroeg op

Gerrit

Bouke

Ook wij zijn geweest en weer lekker ff bij geohaat met allerlei forummers en 850 leden erg gezellig :eusa_dance: En voor m'n pa 5 columba's in bijna nieuw staat gescoord voor een mooie prijs :eusa_dance: voor de winterbandjes die er morgen al op zitten.

Sbv

Wat me opvalt is dat Elmer op de foto's staat zonder telefoon in zijn hand ;D

rifwachter

Wij als 850 club vinden het ook altijd erg prettig om samen te werken met onze vaste buurman.  ;D

Dat laatste stuk in de post van Ben is zeker wederzijds.

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

arjenT5R

Citaat van: Sbv op 16-10-2011 21:19:05

Timing van de fotografeur  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

mafvanvolvo

Heb alle twee de dagen  genoten ,veel clubleden en forummers gezien en gesproken,lokatie is prima al vond ik het wel te donker,mooie auto,s gezien en was vanavond om kwart over zeven weer thuis.

Groet Ted.

Powerpete

Citaat van: Sbv op 16-10-2011 21:19:05

nou je t zegt... t was niet getime'd hoor.. 8)

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

KIM

Elmar was aan het afkicken zij hij vanmorgen toch?  :evil:

Ik zal morgen ook nog een paar fotootjes plaatsen. Heb buiten wel wat mooi spul gezien.

Moet qua parkeren Dirk wel een beetje gelijk geven; bij de veemarkthallen waren ze wat fotogenieker geplaatst. Heb geen enkele 850 / X70 op de foto gezet omdat ze veel te dich bij elkaar stonden.

Verder ook op dag 2 weer genoten. De R staat ook weer voor de deur; morgen mag 'ie weer aan het werk...