850-muziek

Gestart door Reitse, 04-07-2003 09:28:29

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: denkweb op 25-11-2006 10:16:24
Citaat van: Fritzie op 21-11-2006 11:14:11
Pink Floyd (hard!), Cherry Poppin Daddies (hard), Amos Lee (niet zo hard)

Ik heb een onvermoed extra voordeel ontdekt van het automaatrijden: je kunt ongehinderd doorgaan met tappen en trommelen!! EUREKA!  Had ik van tevoren nooit bedacht!! ;D

Daar heb ik ook wel een paar nummers van op de pc staan geloof ik...

Ik kan niet zien of er ook iets van Rush tussen staat.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

denkweb

Citaat van: FGG op 25-11-2006 11:10:35

Ik heb een onvermoed extra voordeel ontdekt van het automaatrijden: je kunt ongehinderd doorgaan met tappen en trommelen!! EUREKA!  Had ik van tevoren nooit bedacht!! ;D

Spirit of radio of zo??

jawel ;)

FGG

Citaat van: denkweb op 25-11-2006 11:36:20
Citaat van: FGG op 25-11-2006 11:10:35

Spirit of radio of zo??

jawel ;)
Jaaaa, goed zo! :eusa_clap:

En de rest natuurlijk...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

speedyT5

Hey Daan,

ik mis Wish you where here in je lijst
toch ook wel een van de allerbeste albums van Pink Floyd :eusa_shifty:

Never, never gonna give you up
love you just the way you are

Fritzie

In elk Pink Floyd overzicht mag Wish you were here inderdaad niet ontbreken....wat een superalbum...draai het nog wekelijks in de auto........
Volgens mij....als ik straks doodga.......dan mag ik de hele dag in mijn V70 rijden en Pink Floyd door d speakers laten galmen......en dan weet ik ....dat ik toch in de Hemel terecht ben gekomen.. :eusa_pray:

denkweb

Citaat van: Fritzie op 25-11-2006 16:30:41
In elk Pink Floyd overzicht mag Wish you were here inderdaad niet ontbreken....wat een superalbum...draai het nog wekelijks in de auto........
Volgens mij....als ik straks doodga.......dan mag ik de hele dag in mijn V70 rijden en Pink Floyd door d speakers laten galmen......en dan weet ik ....dat ik toch in de Hemel terecht ben gekomen.. :eusa_pray:

Tja, het probleem is dat mijn harde schijfruimte een beetje opspeelt... een heleboel MP3's staan op een andere schijf die ik niet aan kan sluiten omdat het kastje dan niet meer onder de monitor past  ;D

Vroeger in de horeca gewerkt als ass. bedr. leider en bij vertrek de computer uit de bijbehorende discotheek mee onder de arm genomen, aan muziek dus geen tekorten hier  :angel:

ReemGLE

Die nieuwe kneiter van Roef en Marianne al gehoord????? LINKJE! HEHEHEHHE  :eusa_wall: :eusa_wall:

Rayman

Armin van Buuren vs Herman Brood - Saturday Night.
Klinkt goed als je een beetje doorrijdt wanneer dit mogelijk is.
;D

Aan de andere kant kan ik totaal andere genres ook wel weer waarderen. Het blijft vreemd dat wanneer je een nummer hoort op speciale gelegenheden dat het je altijd zal bijblijven.

- Eric Clapton (tears in heaven)
- Katie Melua (I cried for you)

Mooie herrineringen

Laserblue

momenteel is alles V70muziek  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

man wat gaat dit lekker :o :'(
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

t5karel

Citaat van: ReemGLE op 26-11-2006 10:53:11
Die nieuwe kneiter van Roef en Marianne al gehoord????? LINKJE! HEHEHEHHE  :eusa_wall: :eusa_wall:
Heeeenk Jaaaaahn je beeent gewoooon n,gooore klooootzak,zo zeeeg,n wie daaat in grun,n.en nou stap,m we weer in de caaaaamper .daag hoor! hahaha! Leuk dat taaltje ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Rayman

http://www.youtube.com/watch?v=Fnn1dDVmZyQ

Mijn ultieme volvo 850 nummer. (ja ik weet het...ik val in herhaling)

;D

kl64

Citaat van: Rayman op 26-11-2006 14:33:45
Armin van Buuren vs Herman Brood - Saturday Night. Klinkt goed als je een beetje doorrijdt wanneer dit mogelijk is.

Hier zou een lijfstraf op moeten staan, verschrikkelijk hoe zo'n wereldnummer verkracht word.
Hoor het telkens vaker , oude prachtige nummers die opnieuw bewerkt worden.........brrrrrr

Maar ja , als je geen gitaar/drumstel etc. kunt bespelen , geen inspiratie's hebt en te beroerd bent om te werken , dan ga je toch achter je computertje oude nummers  verkrachten :eusa_naughty:

Rayman

Citaat van: kl64 op 26-11-2006 14:51:03
Armin van Buuren vs Herman Brood - Saturday Night. Klinkt goed als je een beetje doorrijdt wanneer dit mogelijk is.

Hier zou een lijfstraf op moeten staan, verschrikkelijk hoe zo'n wereldnummer verkracht word.
Hoor het telkens vaker , oude prachtige nummers die opnieuw bewerkt worden.........brrrrrr

Maar ja , als je geen gitaar/drumstel etc. kunt bespelen , geen inspiratie's hebt en te beroerd bent om te werken , dan ga je toch achter je computertje oude nummers  verkrachten :eusa_naughty:

Ik noem het liever "een moderne herinterpretatie die de jongere generatie wat meer aanspreekt". ;D

Laserblue

Citaat van: kl64 op 26-11-2006 14:51:03

Maar ja , als je geen gitaar/drumstel etc. kunt bespelen , geen inspiratie's hebt en te beroerd bent om te werken , dan ga je toch achter je computertje oude nummers  verkrachten :eusa_naughty:

:eusa_doh:
regel 1
Als muzikant heb ik ook respect voor voor andere intepretaties en muziekvormen ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Viper850

Absolute aanrader: Awake van Josh Groban (www.joshgroban.com)

Fantastische stem en muziek. Niet te zacht draaien in de auto en kippevel gegarandeerd!