Wie rijdt er alweer op winterbanden (seizoen 2011/2012)?

Gestart door Henida, 24-09-2011 23:33:20

Vorige topic - Volgende topic

Luc

En uiteraard heb je de nieuwe Blizzaks achter gemonteerd?
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

igg

Citaat van: Luc op 01-11-2011 03:47:01
En uiteraard heb je de nieuwe Blizzaks achter gemonteerd?

Nee, heb ze voor gelegd, de oude winterbanden liggen nu achter, maar die zijn nog best ok.

maruska

en je denkt dat voor de meeste grip moet zijn ? ^^
/ontopic
achter de wintersloffen erop gelegd.. voorbanden waren te zacht toen de auto zakte.. dus weer ff de zomer erop, en vandaag de winter even verse lucht geven
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Miel850

Sinds vanochtend onder de kar.
Met al die herfstblaadjes is het net alsof het al echt nodig is  :P

Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

GJV70

Still waiting! In het zonnetje bij 18 graden.... 8)
Roffel Sound Addict

sven0503

morgen komen ze er op .. moet toch even langs mijn "oude" garage om de winterbanden van vorige auto op te halen en te verkopen, en dan kan ie mooi even op de brug daar voor de winterbanden en tevens ff olie + filter + carterplug ring vervangen... dan is dat ook weer klaar...

zou 't ook thuis kunnen doen... maarja.. als je toch een brug voorhanden hebt .. :)

hayke

Sinds vandaag 4x nieuw kumho i'zen kw23 op antlia's onder de auto. Rijdt /remt /hoekt beter dan de combo michelin ps3 (v) /bridgestone turanza(a) op columba's die eronder wegkomt. Feest!

peter1977

Ik heb sinds gisterenmiddag 4 gloednieuwe Vredestein SnowTrac 3 winterslofjes eronder zitten. Maat 195/65/R15 91H.

Vulk

Hier komen ze er vandaag onder. Het gaat vriezen binnen een kleine week. Bah.

Chris

Citaat van: viking_in_shorts op 31-10-2011 12:12:36
De bandjes zitten er nu enkele dagen onder. Ik rij dus met Nokian WR G2.
Wat me opvalt is dat rechtdoor ze erg goed zijn: diepe plassen met hogere snelheid verwerken ze zonder een krimp te geven, remmen gaat belachelijk goed, totdat je de bocht omgaat.

"hoeken" is er niet meer bij... Deze week wel nog nog even de druk dubbelchecken, misschien dat die verkeerd lag ...

En, heb je het al getest met een betere bandenspanning?

Winterbanden staan er sowieso niet echt bekend om op, droog wegdek, te kunnen hoeken... maar ik vind de Nokians wat dat betreft niet tegenvallen.

On-topic: hier komen ze er morgen onder! Laat de winter maar komen, ik heb er zin in :).

pwberg

Vanavond een gebruikt setje ophalen en deze volgende week om de velgen laten draaien. Dan de hele winter de tijd om de huidige velgen op te knappen. Dit wordt uiteindelijk de winterset, dus volgend voorjaar een goede klant voor de bandenboer: winterbanden overzetten, nieuwe banden op 2de velgenset en nog 2 caravanbandjes vervangen.......
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

cas

gister de 15 inchers eropgezet omdat er 2 zomerbandjes lek waren. en op de zomerset draai ik vandaag of morgen de 17 inch wintersloffen. en dan pak ik de wintertitans aan om netjes te maken voor de zomerset.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

)()()sT

Ik heb gisteravond 2 nieuwe om laten leggen dus ze kunnen eronder.
Waarschijnlijk onder de 850; dan wordt dat mijn winterbolide 8)

hanss850

Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

maruska

Ben benieuwd wat je van de Pirelli's vindt Hans..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R