-- Foto's Scandinavië --

Gestart door BaRRaCuDa, 27-09-2011 16:28:53

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Zo, dan nu het topic op slot a.u.b.  :eusa_snooty:

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM

Ook van mij een paar mooie VOMAC herinneringen:

Zalig voor op de desktop:

Het VOMAC clubje:

Noorwegen; nog mooier dan Zweden, zelfs met zware bewolking (of juist door):

elianmars

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 28-09-2011 21:04:53
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-09-2011 20:59:33
chagrijn. :D

Ewøut

Nee, stikjaloers  :eusa_shhh: :eusa_shifty:

Ach, Nederland is toch ook mooi? De laatste vijf jaar is het best wel een favoriet vakantieland voor ons.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

mafvanvolvo

2012 maar weer een keertje die kant op met de camper,lijkt ons wel een heel mooi land dat Noorwegen  en op de terugweg
even afzakken naar de VROM in Gotenburg ,de vooruitzichten zijn in ieder geval weer goed voor het jaar 2012.

Groeten Ted.

BaRRaCuDa

Citaat van: CarolineB op 28-09-2011 20:24:47
Wat een mooie plaatjes allemaal, die weg lijkt mij helemaal gaaf om te rijden.
Maar in die landen is een garage in de winter helemaal geen overbodige luxe.

Tja een garage, op zich wel beter ja. Mijn huisbaas in Noorwegen had zijn auto altijd in de garage staan en dan blijft ie toch een stuk droger en ontdooit ie ook eens. Ik heb mijn auto toen vrijwel niet kunnen wassen van ongeveer november tot maart. Het probleem is dat het of vriest, of s'nachts gaat vriezen, er ligt smeltende sneeuw(drets) overal of het sneeuwt  :( Niet fijn als je graag met een schone auto wil rijden en gewent bent deze iedere week tot 2 weken te wassen  ;)

De Scandinavische winters zijn heel zwaar voor de auto's idd, echte duurtesten! Daarbij valt mij 1 ding op, Volvo's zijn er echt op gebouwd om hier tegen te kunnen! Niet alle Volvo's wellicht, de echte wel iig  ;) Op alle gebieden zijn ze veel en veel sterker dan welk ander merk ook!
Ik heb eens een APK gedaan bij een 240 van de eerste eigenaar met 399.999km op de klok, geen spatje roest en met vlag en wimpel door de APK heen(EU-kontroll)  :)

Je wil niet weten hoeveel motoren er vervangen worden in de Noorse garage's, geen echte Volvo motoren iig  :eusa_dance:
Met name de Japanse auto's zijn me heel erg tegen gevallen, iedereen weet wel dat je bij de italiaanse en franse geen verwachtingen moet hebben wat duurzaamheid betreft. Maar ook Volkswagen is me heel erg tegen gevallen, roest onder de lak aan de binnenkant van de wielkuipen bij een auto van 3 jaar oud! Verschil moet er zijn, zullen we maar zeggen  ;D

Maar goed echt nodig is een garage niet, motor en interieurwarmer zijn iig zeker geen overbodige luxe  ;)

Ewout Schalkwijk

Mercedes en BMW zijn roest koningen.  ;D

Ewøut

BaRRaCuDa

Idd!  ;D

p.s. ik ben stiekem BMW liefhebber  :eusa_shifty:

Ewout Schalkwijk

Nachtritje met extra lampjes op de neus.

Ewøut

Hiker

Ik wil daar ook naar toe en in de sneeuw rijden...Toch maar eens bespreken met het management....

Mooi hoor... :eusa_clap: :eusa_dance:
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

arjen850

Wat is het daar mooi..... Bijna net zo mooi als oostenrijk ;D

Laurent

Oeh, het is dat ik nog geen auto heb, maar ik wil dit ook doen... Heel erg gaaf heren, bedankt voor het delen.

grijzev70tdi

Ook vanuit Eksharad een paar foto's ;D

Ons gastenverblijf (word alleen niet verhuurd ofzo)

Het huis in oude staat

Stukje van de achtertuin

Collins Crest Area 2010 (WRC Sweden 2010)

Foto's van afgelopen winter

Foto's van deze zomer

Bezig met het opknappen
Grolsch, het klinkt al lekkerder