koelvloeistof verlies

Gestart door mevita, 30-09-2011 10:04:56

Vorige topic - Volgende topic

mevita

sinds gister verliest de volvo koelvloeistof, boven is alles droog maar onder de radiateur lekt het als de motor loopt en druppelt het op de onderste kunstof beschermplaat, iemd een idee wat er lekt?
mocht het de radiateur zijn waar vind ik die een beetje redelijk in prijs het is een 850 glt automaat geen turbo bouwjaar 1993

gr mevita

grijzev70tdi

maak het eens schoon bij de radiateur en laat hem dan lopen. Dan zie je snel genoeg wat en waar hij lekt. Kan ook maarzo een slangklem zijn wat niet helemaal goed vast zit
Grolsch, het klinkt al lekkerder

mevita

danke kijk er straks even naar ,m,n vrouw  is er mee weg, laten we hopen dat het een klemmetje is

gr mevita

COPPEHER

Citaat van: mevita op 30-09-2011 10:21:28
danke kijk er straks even naar ,m,n vrouw  is er mee weg, laten we hopen dat het een klemmetje is

gr mevita

Bij mij was het de radiator, nieuw vond ik hem ook wel meevallen. maar die zijn 2dehands vast voor een prikkie te krijgen.

)()()sT

Zoiets zou ik dan toch lekker nieuw nemen ipv. ouwe meuk.
Haal die kap eerst even weg, dan zie je meer. Ik heb hem er helemaal niet meer onder zitten, kijkt lekker makkelijk ;D

daytonawim

bij winparts kost ie iets van in de honderd euro

stefanhuijser

Heb een radiateur liggen uit 2008 uit mijn oude 10v automaat.. Mocht ie lek zijn geef je maar een gul, prijs komen wel uit

Gr. Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

mevita

heb de kap onder de radiateur los gehaald , de onderste slang terhoogte waar de klem zit zag er niet meer fris uit , heb de slang een stukje ingekort en alles weer vastgezet , morgen even kijken of er nog verlies van vloeistof is,

gr mevita