Waarschuwing autogordels

Gestart door Krause, 11-04-2003 16:42:49

Vorige topic - Volgende topic

trap

en dan doet de bestuurder zn gordeltje om en dan......gaan alle lichtjes uit! Dus ook al zit de passagier wel op de stoel en NIET in de gordel..geen tik tak en geen gekmakend lampje :(
Het verstand komt samen met de Volvo! Met de jaren!

Jan_D.

Is inderdaad maf, was "vroeger" zoals Reitse al opmerkte, beter. In m'n 740 GL estate 1990 werkte het per stoel onafhankelijk. In mijn huidige auto alleen op de linker stoel.    :(

Raf

dat was inderdaad bij zowel mijn 740 als de 240 daarvoor veel beter. maar valt dat niet aan te passen zodat dat terug werkt zoals het, volgens mij, hoort?

Raf
De gustibus non disputandum est!

Jan_D.

Moet kunnen denk ik, stoelcontactje erin en de bedrading aanpassen. Als ik me ooit ga vervelen........
 ;)

Boom

de verklikker hier werkt helemaal niet!!  ;D zo heb is ie anderhalf jaar geleden gekocht.... wel erg relax niet dat vervelende geluid en die gordel doe ik uit mezelf wel om.
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

trap

maar...dan is toch één lampje voldoende?
rare jongens hoor die zweden (of belgen, want daar werd toch de 850 gemaakt :)..niet persoonlijks Raf :))
Het verstand komt samen met de Volvo! Met de jaren!

Turtle

CiteerQuote:jullie mogen trouwens gelijk ff op de meeting kijken wrom ik me asbak niet goed dicht krijg... de vorige eigenaar vond 't schijnbaar niet belangrijk, maar ik erger me d'r aan    

zijn onze wagens op de zelfde dag gemaakt of zo?

Hmm dan is mijne ook op die dag gemaakt ;-)  Had hetzelfde probleem. Sjonge, hebben we toch nog een minpuntje van onze roffels gevonden  :o