Prettig kennis te maken

Gestart door nbohemen, 07-10-2011 00:25:42

Vorige topic - Volgende topic

nbohemen

Goedenavond allen,

Sinds kort rijd ik Volvo 850, te weten een 2.5T sedan uit 1996.
Mijn naam is Nico van Bohemen en ben woonachtig in Den Haag,
Hiervoor heb ik praktisch alleen maar Citroëns gereden. BX, CX, XM en daarna een Volvo 960, maar dat was een beetje een miskoop. Als kind altijd in 240, 740 en 850's gezeten, dus blijkbaar toch een tik gehad.

Ik hoop dat de Volvo 850 mij net zoveel lol gaat beleven als al mijn Citroëns! Het zijn compleet verschillende auto's, maar ze delen één ding en dat is karakter.

Groet,

Nico

heutink

:D
goedemorgen en welkom op het forum Nico, veel veilige kilometers toegewenst vanuit Enschede
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

FGG

Welkom op 't Forum, Nico.

Heb je wat foto's? Van de 850, maar ook van de Citroëns mag.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

nbohemen

henry classic v70

Welkom op 't forum Nico, mooie kleur voor een 854 en ziet er nog netjes uit zo op 't plaatje..
..wel even je eindpijpje een stuk naar achteren, steekt iets te ver uit.
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

COPPEHER

Ziet er goed uit, welkom.

nbohemen

Hij ziet er in het echt ook nog erg goed uit. Alleen wat slijtage aan de wang van de bestuurdersstoel.
Ik vond dat de uitlaat al wat te ver uitstak. Is dat gewoon een sierstukje? Ik heb er nog niet goed naar gekeken.

nbohemen

Kan iemand mij overigens vertellen wat dit voor spoiler is? Deze zat er niet origineel op, getuige de afdruk van een vorige spoiler mét derde remlicht. Ik heb nu tijdelijk een verbinding gemaakt opdat er geen lampje in mijn dashboard gaat branden.

COPPEHER

ja is standaard, waarschijnlijk kan je hem wel iets verder op de uitlaat schuiven.
en anders kost een nieuwe kortere ook niet zo veel.