Wat voor "winter-bats-sloep" heb jij deze keer aangeschaft?!!

Gestart door Sem, 07-10-2011 11:00:49

Vorige topic - Volgende topic

Sem

Gefeliciteerd Collin.. Ik kan niet wachten om het te beschadigen!  :evil:

Ik ga morgen bij m'n oude 460 kijken... Wie weet gaat ie weer een rondje dit jaar... anders maak ik die 405 klaar en zal ik je ZX daar een handje mee helpen.  ;D

NinaPaul

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Kingfisher

Citaat van: Sem op 07-10-2011 11:00:49
:)  Jaja.. het is al weer bijna winter en ons clubje kannie wachten om een bats-auto aan te schaffen! Vorig jaar was weer een groot feest en dat moet dit jaar weer net zo worden. Moge het veel sneeuwen!  :eusa_pray:

Vorig jaar was ik de trotse bezitter van een Volvo 460 GLE injection uit 1990 met jawel.. knetterharde achterschermen! Ik kocht m op de sloop.. hij zag er zo goed uit! Ik was net op tijd, anders was ie plat geweest! Ze moeten hem nu nog even met de heftruck naar voren halen. Ik naar huis.. (zonder APK..) ding met N I E L S even APK nagelopen en je gelooft het niet! Alleen de remklauw achter even helpen, want daar bleef de handrem van hangen. Wat mensen naar de sloop brengen!!!  :eusa_wall: Hij was eigenlijk te mooi om naar stront te rijden, maar ik reed al gauw de neus er finaal af..  vervolgens moest Collin (850rule) met zijn Citroen ZX zo nodig m'n zijkant eruit rijden!  :-\  Die was dus klaar! De voorkant had ik gelukkig snel weer in orde met een witte bumper van de sloop en een paar koplampen!

Ik zeg: 360 op winterbanden (anders kom je echt nergens weg) en je hebt echt lol met die achterwielaandrijving :D

Sem

Nou.. De Peugeot heb ik geruild voor mijn gouwe ouwe 460! Hij gaat er weer een jaartje (of winter) tegenaan! :)

Daar is ie! (natuurlijk enorm bekend van de voorgaande filmpjes!  ;D ;) )

Achteraf zonde van de auto.. Gewoon een 460 van de eerste lichting en GEEN ROTTE SCHERMEN! Ding heeft ook allemaal ML behandeling punten! Nu na al dat gebats heeft ie wel roest...  :(

850rule

Op de foto oogt hij nog best strak! :eusa_angel: Die voorste kentekenplaat verraad wel een en ander! :eusa_whistle:

Sem

Citaat van: 850rule op 25-10-2011 10:19:03
Op de foto oogt hij nog best strak! :eusa_angel: Die voorste kentekenplaat verraad wel een en ander! :eusa_whistle:
Hoe zou dat toch komen Collin... Ok.. ik heb als eerste die halve neus eraf gereden tegen een vrachtwagen.. (overigens alles netjes opgelost..), maar zoals je ziet is dat weer netjes. Alleen Jammer van die linker portieren die zo geglooid zijn en die ROESTVRIJE achterschermen die nu deuken hebben, omdat één of andere maloot met een ZX geen fatsoenlijke pitmanouvres kan uitvoeren.  >:(  ;D

Die mooie "nieuwe" ZX van je gaat wat meemaken dit jaar...  Waar blijven de foto's trouwens?

Sem

@Collin (850rule) Ik weet nog zo dat ik je zaterdag had afgezet bij je nieuwe aanwinst.. nog geen kwartier later kreeg ik deze foto op mijn telefoon binnen...  :evil:  Hij was meteen ontmaagd!

850rule

hahah een ZX tik misschien ??? mijn vorige had ook al een kapotte snelheidsmeter! Als de auto verder heel blijft vind ik het prima! :angel:

N I E L S

Ik heb vandaag ook mijn nieuwe winter/batser gekocht,het is toch een iets andere auto geworden dan ik had gedacht maar deze moet er maar aan geloven.
Deze kwam op mijn pad en kon hem niet voorbij laten gaan ik moet hem nog wel een beetje fatsoeneren om er mee te rijden maar dat komt goed.
De koppeling is ook wat minder en zet er mischien nog wel een andere in.

Deze moet het maar opnemen tegen een ZX en een 460 :eusa_dance:

Oordeel zelf :eusa_whistle:

Luc

Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

N I E L S

Dat klopt inderdaad dus hij komt nog wel aardig van zijn plek.
Alleen nog 2 winterbanden scoren.

Sem

Niels! Wat een heerlijke auto! Dat kan toch niet?  :eusa_clap:  Oh, ik kan niet wachten om dat ding een handje te helpen!  :eusa_dance: Wel erg hoor.. nog zo'n "jonge" auto.. Ik kan het eigenlijk niet over m'n hart verdragen, maar ach..  wat maakt het ook uit! Je leeft maar één keer!  :evil:

Gewoon een 2001 Mondeo in poeier rijden.. Heerlijk. Die schade achter moet wel eerst netjes zijn...  ;D

N I E L S

Lekkah,ik zal hem eerst weer lekker vers maken en dan kan hij er lekker tegen aan.
Ik kan er ook niks aan doen dat hij van 2001 is. :eusa_liar:

RATFINK

Om de R deze herfst- en winterperiode te sparen een Golf mk2 aangeschaft  ;D

Sem

Citaat van: RATFINK op 29-10-2011 19:47:17
http://img207.imageshack.us/img207/2495/011020111672.jpg

Om de R deze herfst- en winterperiode te sparen een Golf mk2 aangeschaft  ;D
Oh, gaaf ding zeg! Deze mag zeker niet kapot?

Ik heb vandaag ook een VW opgehaald! Een Passat uit 1990. Ik moet nu ff kiezen of ik met de Passat of Volvo 460 ga batsen.  :evil: