rolgordijnen passagiersdeuren

Gestart door YuriBoertjes, 27-10-2011 10:33:03

Vorige topic - Volgende topic

YuriBoertjes

Dag Allen,
Ik heb mij net voorgesteld, want ben dus nieuw. Ik heb het onderwerp al in de zoekmachine geprobeerd, maar niets gevonden. Mocht dit topic al dus eens zijn behandeld, mijn excuses, maar kan iemand mij helpen met het volgende.

In mijn 855 T5 heb ik bij de passagiersdeuren vast ingebouwde 'rolgordijnen' voor de ramen. Van die dingen die vast zitten aan het binnenpaneel en met een haakje aan de bovenkant van het raam.
Aangezien mijn Roffel technisch gezien weer helemaal up to date is wil ik nu de kleine zaken aan interieur en exterieur aanpakken.
Weet iemand of die 'rolgordijnen' nog ergens nieuw of 2e hands te krijgen zijn? Die van mij zijn echt aan vervanging toe.

Je ziet 'm hier wel zitten

Uploaded with ImageShack.us

Alvast bedankt

henry classic v70

Nieuw zijn ze niet meer verkrijgbaar, goed MP in de gaten houden voor een knap 2e hands setje
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

YuriBoertjes

Dag Henry. Dank voor je reactie. Ga ik doen.
Misschien weet jij (of iemand anders) het volgende dan ook wel: Zijn die 'rolgordijnen' ook open te halen zodat je er een nieuw stukkie stof in kan zetten?

COPPEHER

Je kan het proberen, ik heb gewacht tot ik ze op marktplaats tegen kwam.
voor 60 euro was ik klaar.

mischien is het rolmechanisme uit elkaar halen niet zo moeilijk, maar de strip aan de bovenkant van het rolgordijntje zal wat moeilijker zijn.

pwberg

Ben hier ook naar op zoek, dus we worden concullega's.......  :eusa_dance:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.