Ik zal me ook maar ff voorstellen

Gestart door Lobo, 21-06-2004 21:10:32

Vorige topic - Volgende topic

Lobo

Hallo,

Ik ben Robin, van beroep grafisch ontwerper en sinds een maand of twee eigenaar van een 850 T5 uit 12/93 met ongeveer 185k op de teller.  Ik las wel vaker over met name de technische forum-secties heen toen ik me nog aan het orienteren was over de verschillende modellen 850. Uiteindelijk is het toch de T5 geworden en ben er zeeeeer tevreden mee :) comfortabel, stil en lekker snel. zo moet het! alleen verbruik 1/10 is iets minder maar ik ga over minder dan een maand carpoolen met een collega, dus daar hoef ik het niet voor te laten.

waarom een 850?
voor mij is dit nog steeds het mooiste volvo model ooit gemaakt. stoer, hoekig, karakteristiek volvo  uiterlijk, mooi geluid... ik heb er 1 testgereden en ik moest er gewoon een hebben! :) Hiervoor heb ik twee 440's gereden, een DL uit '89 en een GL uit '92.  prachtige auto's voor hun geld, en hebben me nooit in de steek gelaten. De GL heb ik weggedaan aan een vriend van me die er nu nog (en ik verwacht nog jaren ) vrolijk in verder tuft.

Ik verwacht de eerste tijd nog niks te veranderen aan de T5, hij bevalt me zoals ie is. Wel ben ik stiekem geinteresseerd in een andere uitlaat, maar dat is voor later...

nOOb

Proficiat,
welkom bij de "duw in de rug " 850 rijders  ;D( turbo modellen ).

gr. Nico

Lobo

inderdaad  ;D
een paar uur geleden reed een vriend van mij voor het eerst in de T5 mee en zat vieze woorden naar m'n kop te gooien toen ik m rustig in z'n twee liet op komen.... en dan vol het gas erop!! ;D
Priceless! ;)

R.Bijl

proficiat met je aankoop en veel fijne roffel km.ermee

Groeten Robin :D
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....