cv nieuwe afstandsbediening?

Gestart door eduardvdzee, 06-11-2009 16:26:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

eduardvdzee

Ik heb bij mijn volvo een sleutelbaard  en hele sleutel en een bruin kleurige afstandsbediening waarvan het lijkt of de auto der overheen is gereden.

Nou zit ik er dus mee dat ik altijd die losse afstandsbedining los mee moet nemen. Kan ik hier nieuwe voor bestellen of het hele zwikje makkelijk vervangen.

als je de auto niet met het bakkie openmaakt dan blijven de lampen knipperen. Dus deze moet je altijd bij je hebben.

Achter op me raampje zit een stikker van scorpion vehicle safety systems ofzo.

JorritV70

Klinkt niet als een orgineel Volvo systeem, kun je er een foto van maken?

Als het wel orgineel Volvo is, is alles te bestellen, wat afstandsbedining betreft, het is niet goedkoop (als je het bij de dealer koopt). Je kan Volvo afstandbediengen ook via Ebay kopen maar dan zit je met het programeren, dit kan wel als er nog geen 3 afstandsbediengen bij de auto zijn aangemeld. zijn er wel 3 afstandsbedingenen aan gemeld moet de Volvo dealer er eerst één wissen.

Maar misschien kan je ook alleen het huis vervangen.

Succes!

GRoet Jorrit

Frank Boer

Ik heb er ook een van scorpion (in een 850 van '95). Ik heb al eens gezocht naar een extra zender. op marktplaats een "te koop gevraagd" gezet. er was er 1 maar die wilde er 40 euro voor hebben. (redelijk, maar niet voor mijn budget)

Het systeem is volgens mij maar kort ingebouwd. Volgens Scorpion hebben ze wel direct aan Volvo geleverd. Bij de volvo garage hier in de buurt weten ze van niks.

Ik heb van scorpion wel een manual gekregen van een gelijkwaardige.

Mocht er iemand nog een hebben voor weinig.
Beter een oude volvo dan een nieuwe VW