Verlichting van pookje automaat

Gestart door eagle, 17-01-2003 22:58:10

Vorige topic - Volgende topic

eagle

Kan iemand mij uitleggen hoe ik de middenconsole open kan maken om de lampjes van de automaat te vernieuwen.
Van alles geprobeerd maar ik kan geen enkel schroefje vinden om e.e.a. los te maken.
Volvo 850 10v bwjr. 95 aut.

was850

Ik zit met hetzelfde probleem, hoe maak je de middenconsole los?

Groeten, S.

daytonawim

Mm, dat is al eens beschreven, zien of ik dat vinden kan

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,26306.0.html

was850

Grandioos. Ben je zeer dankbaar. Voor de volledigheid:

1. Verwijder het bakje waar ook de sigare(tte)naansteker inzit (misschien moet de asbak er eerst uit).
2. Verwijder de 2 torx schroeven die dan tevoorschijn komen (naast de 2 grote stekkers).
3. Open de armsteun, verwijder het klepje dat op de bodem zit en verwijder vervolgens de 2 torxschroeven daaronder.

was850

En wat voor lampje zit erin? Kan ik deze alvast kopen zodat ik niet met een half gedemonteerde console naar een zaak moet rijden.

)()()sT

Ik heb er nog een liggen van de dealer als het goed is... Is wel van de *70 en moet ff zoeken.
Vond het zo rot dat het lampie het niet deed dat ik er maar gelijk een handbak van gemaakt heb ;D

Chris

Citaat van: was850 op 21-10-2011 23:14:22
En wat voor lampje zit erin? Kan ik deze alvast kopen zodat ik niet met een half gedemonteerde console naar een zaak moet rijden.

Weten ze wel bij de dealer ;). Volgens mij was het zo'n zelfde lampje, zo'n grote dan, als die achter de tellers zitten.

Klusje is goed te doen, heb het ook eens bij de 850 gedaan.

KIM

Inderdaad: Bij de dealer weten ze het wel.
Helaas is de prijs verhoudingsgewijs voor zo'n lampje erg hoog weet ik me te herinneren. Volgens mij heb ik er destijds iets van 7 euro voor moeten betalen  >:(

Misha

Citaat van: KIM op 22-10-2011 08:01:36
Inderdaad: Bij de dealer weten ze het wel.
Helaas is de prijs verhoudingsgewijs voor zo'n lampje erg hoog weet ik me te herinneren. Volgens mij heb ik er destijds iets van 7 euro voor moeten betalen  >:(
Ja, prijs is echt idioot hoog.

Aan de andere kant: ze doen het ook wel een jaar of 5.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het