LPG uitbouwen.. kentekenbew. opsturen of auto bij RDW laten zien???

Gestart door Sem, 16-10-2011 16:00:28

Vorige topic - Volgende topic

Sem

Ik wil uit mijn batsbak (Peug 405) de lpg installatie trekken, maar kan ik gewoon mijn kenteken naar de RDW sturen en melden dat hij op benzine rijdt of moet ik hem dan ook laten zien (keuren?) bij de RDW?  ???

rpakuypers

Citaat van: Sem op 16-10-2011 16:00:28
Ik wil uit mijn batsbak (Peug 405) de lpg installatie trekken, maar kan ik gewoon mijn kenteken naar de RDW sturen en melden dat hij op benzine rijdt of moet ik hem dan ook laten zien (keuren?) bij de RDW?  ???

Denk je dat ze je geloven op je blauwe ogen ? Lijkt me stug dat je niet fysiek aan zou hoeven tonen .................... maar da's dan ook een aanname. Ik kijk al op de site van de RDW maar die is me een partij r*t*traag  :eusa_doh:

Groet,
Roger

animalT5R

Sem,bij die maat van em stond ie nog bij de verkopende partij,handelaar in dit geval.Gezien ik uit je verhaal kan opmaken dat ie nog in ''handelsvoorraad'' staat,kan je het misschien via de handelaar waar die nu staat regelen?
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Sem

Citaat van: animalT5R op 16-10-2011 16:09:55
Sem,bij die maat van em stond ie nog bij de verkopende partij,handelaar in dit geval.Gezien ik uit je verhaal kan opmaken dat ie nog in ''handelsvoorraad'' staat,kan je het misschien via de handelaar waar die nu staat regelen?
Ik koop m van onze Peugeot dealer.. leek mij ook het meest handig als ik dit alles kan regelen als hij nog gewoon daar staat.

jgvdv

760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

prefect

"Vroeger" kon je inderdaad volstaan met kentekenpapieren opsturen naar het RDW met daarbij de verklaring dat de installatie geheel was uitgebouwd. Ergens in de afgelopen paar jaar is dat veranderd. Blijkbaar waren er mensen die de installatie toch niet uitbouwden....  :azn:
Nu moet je inderdaad naar het RDW toe om dat te laten controleren.
Je moet de installatie wel geheel uitbouwen, dus ook de leiding verwijderen. Het afknippen van de aansluitnippels alleen is niet voldoende.
Na de controle krijg je de gewijzigde kentekenpapieren thuisgestuurd.

Sem