Prijs verschillen onderdelen

Gestart door peter67, 23-10-2011 19:54:17

Vorige topic - Volgende topic

peter67

Wat mij opvalt zijn prijsverschillen in onderdelen

2 stabilistator stangentjes bij dealer 97 euro incl btw

Bij nordicat,estateservice, elferink zie ik hele andere prijzen

Zit dit misschien in kwaliteit verschil

Dit soort grote verschillen heb ik ook bemerkt bij stofhoezen (buitenste) voor de homokineet

Misschien dat er tussen dealers ook grote verschillen zitten

Ik vertel niet bij welke officiele volvo dealer dit was, vind ik voor de goede orde niet  nodig

Maar het val me wel op

Vulk

Originele onderdelen zijn vaak prijs kwaliteit het best. (Prijs/kilometer).

Ludo

Originele Volvo onderdelen vind je inderdaad niet, of zeer moeilijk, voor imitatie prijzen.
Over de kwaliteit zijn de meningen verdeeld...

peter67

Wat verkoopt nordicar dan

orgineel of immitatie?

Ludo

Ik heb geen ervaring bij Nordicar.
Volgens mij kan je er beide wel krijgen, maar gok dat dat niet voor dezelfde prijs over de toonbank gaat.  ;D

Misha

Citaat van: Ludo op 23-10-2011 20:17:15
Ik heb geen ervaring bij Nordicar.
Volgens mij kan je er beide wel krijgen, maar gok dat dat niet voor dezelfde prijs over de toonbank gaat.  ;D
En áls dat al zo is, is het de prijs van origineel. ;D

Ze leveren zowel imitatie als origineel overigens.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elianmars

Ik vind 97 euro voor twee stabistangetjes wel heel erg veel geld  :eusa_think:

haasje

En wat kosten ze imi? €40-60? Mijn ervaring met de imi versie is dat hij binnen een jaar weer defect was, heb er dus alsnog maar een originele onder gezet.

elianmars

Citaat van: haasje op 23-10-2011 23:31:58
En wat kosten ze imi? €40-60? Mijn ervaring met de imi versie is dat hij binnen een jaar weer defect was, heb er dus alsnog maar een originele onder gezet.

Twee tientjes op eBay. Voor twee stuks  ;D