Project 855R

Gestart door BaRRaCuDa, 21-10-2011 18:04:39

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Mooie bak! Ziet er héél goed uit voor die kms. Wel jammer dat je er een niet originele Pioneer inzet.... maar what the hell, het is jouw wagen  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Chris

Strakke bak zeg op die gaatjes na!

Erg mooi, interieur ziet er nog erg netjes uit :).

850 T5 Freak

Binnenkort gaan zijn Volans er weer onder! > Wintermode  :P
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Taranis

Dat is inderdaad nog een onverprutste! Veel plezier er mee! :eusa_clap:

BaRRaCuDa

Ik heb er vandaag de Volans onder gezet  :P

Wat betreft de radio, daar had ik ook een beetje twijfels bij... Punt is: het is een radio cassette deck en er zit geen CD-wisselaar in de auto. Naar de radio luisteren vind ik nutteloos, omdat je vrijwel geen muziek hoort  ;)

En omdat de witte eigenlijk niet langer hoeft te blijven en omdat ik er toch niets voor terug krijg is het zonde om de radio "weg te geven".
Ach ja, "that is the way the cookie crumbles".....

Ik bewaar de originele radio iig wel  ;)

fbm

Zal maar niet beginnen over R interieur overzetten in die witte!  :eusa_whistle:

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

arjen850

Keus voor een dubbeldin pioneer heb ik ook gemaakt, en ja ook ik bewaar de originele zolang ik de R heb ;D Mooie auto, succes met je plannen, en hopen op veel veilige km's..
Enne, die volans horen er gewoon altijd op hoor ;D
Zei hij die de winter op comets rijdt :angel:

BaRRaCuDa

Citaat van: Erik_M. op 23-10-2011 23:23:52

Je hebt een fRaaie R gekocht BaRRaCuDa, mooie kleur en met het mooie donkere interieur. idd. jammer van die gaten in de middenconsole. Gelukkig is dat nog wel te vervangen. Met de tlc die je deze R gaat geven zal 'ie binnenkort nog wel mooier worden.

Voor de rest ben ik het met jacar eens, zet 'm lekker op z'n Volans. Op onderstaande foto's, uit mei 2005, kan je zien hoe mooi dat is bij een DOP R

gRoet,
eRik

Grappig, nu valt me het kenteken pas op  ;D

MarcoV

Blijft een fraaie auto in deze kleer,veel plezier er mee.

MarcoV  :)

Erik_M.

Citaat van: BaRRaCuDa op 25-10-2011 09:38:02

Je hebt een fRaaie R gekocht BaRRaCuDa, mooie kleur en met het mooie donkere interieur. idd. jammer van die gaten in de middenconsole. Gelukkig is dat nog wel te vervangen. Met de tlc die je deze R gaat geven zal 'ie binnenkort nog wel mooier worden.

Voor de rest ben ik het met jacar eens, zet 'm lekker op z'n Volans. Op onderstaande foto's, uit mei 2005, kan je zien hoe mooi dat is bij een DOP R

gRoet,
eRik

http://i56.tinypic.com/295tpq8.jpg

Grappig he, 't zijn foto's van een MP advertentie van mei 2005. 'k had mijn DOP R MT, ook van 16-02-1996, toen net een jaar.

gRoet,
eRik

reneetje

Citaat van: Erik_M. op 25-10-2011 13:08:59
Citaat van: BaRRaCuDa op 25-10-2011 09:38:02

gRoet,
eRik

http://i56.tinypic.com/295tpq8.jpg

Grappig he, 't zijn foto's van een MP advertentie van mei 2005. 'k had mijn DOP R MT, ook van 16-02-1996, toen net een jaar.

gRoet,
eRik

Foto´s uit mei 2005 ........ :o

Strenge winter-voorjaar in 2005 dan.... :eusa_think:

;)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

MarcoV

Wat voor speakers heb je gemonteerd?

MarcoV

850 T5 Freak

Hey,
Van Pioneer:
Voor de TS-E130Ci 13cm
Achter de TS-E1302i 13cm

De tweeter voor en de splitter moet ik nog inbouwen. Er zitten nu originele tweeters in voor en ook bij de achterlichten, maar daar komt niet echt een mooi geluid uit...

Ik heb ook nog een losse subwoofer liggen, maar ik ben nog niet helemaal zeker of ik die ga inbouwen...

Er moet zowiezo nog het een en ander verbeterd worden, deurpanelen trillen en er zitten wat schroefjes los waarschijnlijk. Ook de ophanging van de speakers moet nog verbeterd worden, komt van de zomer wel weer  ;)

P.s. Ik heb dit bericht bij Dave geschreven  ;)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

BaRRaCuDa

Net even de turbo afstelling nagekeken, zo die stond los!
De wastegate stond zo los dat deze niet eens 100% dicht ging!
Er zat totaal geen klemkracht op de wastegate...
Na een stuk of 5 hele omwentelingen stond ie pas volgens de "halve-maantjes afstelling"

Ik vond de turborespons al behoorlijk traag, ik heb er nog niet mee gereden, maar het gaat ongetwijfeld verschil maken  ;D

Bij de witte stond ie toen ook vrij slap, maar niet zo slap als bij de R...