Volvo forums eindejaarsmeeting 27 december 2011 Volvocars Beesd

Gestart door Ben, 24-10-2011 19:55:43

Vorige topic - Volgende topic

Laguna-S60R

Wat je zegt over de speech is idd ook al meerdere malen gezegd op het volvo-forum, inderdaad niet zo netjes :eusa_naughty:
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

Fokke 01.01.005

Ik vond de opmerkingen van die directeur wel goed gedoseerd, hij had het ook over de teloorgang van  Saab en dat men dat bij Volvo helemaal niet leuk vond en de Koreaanse concurrentie die op de loer ligt. Hij verwoordde het familiegevoel ban Volvo, dat toch anders is dan bij de Duitse concurrentie.
Ik zou daar denk ik geen zwaar oordeel over willen vellen. Helaas geen vijfcilinders meer voor volvo. Ook die verklaring vond ik begrijpelijk er moet toch wat worden verdiend om de komende jaren te blijven bestaan...

Verder, een prima meeting, met dank aan Ben voor de organisatie, en zijn Goodiebag, wordt snel weer beter!
AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

Sbv

Citaat van: maruska op 27-12-2011 23:03:58
Daarom ben ik buiten gaan staan Rene ;D

Kanttekening bij de Beesd meeting, en ik weet niet of mensen zich gaan storen aan wat ik zeg, maar dat hoor ik dan graag terug :
De referentie van de Volvo directeur naar "Duitsers en fouten in het verleden" (ik weet niet meer precies hoe hij het zei, maar wat mij betreft kon het echt niet) vond ik niet passen bij een man met zo'n vertegenwoordigende functie. Ik zal hem ook persoonlijk nog een email sturen.

Voor de rest weinig leuks voor "old-school" volvo liefhebbers a la vorig jaar, maar de verzorging was prima geregeld.
Ik sluit me hier bij aan. Ik vond persoonlijk de opmerking niet gepast, zeker niet voor een groep mensen.

Bouke

Citaat van: Sbv op 27-12-2011 23:28:23

Kanttekening bij de Beesd meeting, en ik weet niet of mensen zich gaan storen aan wat ik zeg, maar dat hoor ik dan graag terug :
De referentie van de Volvo directeur naar "Duitsers en fouten in het verleden" (ik weet niet meer precies hoe hij het zei, maar wat mij betreft kon het echt niet) vond ik niet passen bij een man met zo'n vertegenwoordigende functie. Ik zal hem ook persoonlijk nog een email sturen.

Voor de rest weinig leuks voor "old-school" volvo liefhebbers a la vorig jaar, maar de verzorging was prima geregeld.
Ik sluit me hier bij aan. Ik vond persoonlijk de opmerking niet gepast, zeker niet voor een groep mensen.
Sluit ik mij ook bij aan,voor de rest prima geregeld.

snix

Ik iets minder, hij had er beter aan gedaan de opmerking niet te maken want dat roept gewoon reacties bij mensen op. Maar hij heeft de werkelijkheid niet verdraaid en kiest voor Nederland als partij. Het is gewoon iets wat in het verleden gebeurd is. Ik heb een aantal duitse vrienden en die vinden ook dat ze niet goed bezig zijn geweest en daar ook zeker niet trots op zijn. Wat die beste man zei is niets anders. Mijn vraag is dan: Is het erger of minder erg dan "fouten" vind je het te licht of te zwaar..

Verder was het een geslaagde meeting, was hier nog niet eerder geweest en kan er van genieten dan volvo beesd de deuren zo voor ons wil openzetten. Heb lekker in alle auto's gezeten en er is weer genoeg om van te dromen (behalve die 4 cylinder ;) )
Organisatoren en waarnemers, Bedankt !

UserID6342

+ 1.  En net zoals Mark zegt dit kon hij niet maken met zo'n functie, ook al probeerde hij het af te doen met een geintje.  Vond het ongepast. Verder was de ontvangst en verzorging zoals we van Volvo gewend zijn: Goed.

rammstein01

Zo, weer een beetje in het land der bewegenden. Dank voor alle goede verwensingen.
Had er natuurlijk liever effe bij geweest.

Kerstboom Meeting zag er ook gezellig uit.
Voor een ieder fijne dagen nog de komende tijd.
Hoop dat autorijden een beetje gaat de 30ste. Dan moet de S70 naar Bluekens voor de 156K beurt.

Later..............,

Rob

Taranis

Beetje late reactie, maar alsnog: netjes geregeld en keurige ontvangst.

Voor wat betreft de tekst van de speech: ach, het was misschien wat aan de scherpe kant maar z'n punt was wel duidelijk.

Ben

Mooie afsluiting, zet maar vast in de agenda, 27 december,  eindejaarsmeeting 2012.