Even voorstellen: 760executive

Gestart door 760executive, 02-06-2011 11:58:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Peter360

Ziet er prachtig uit, ik zou ook de originele grill behouden, past goed bij jouw kleur. Wel zou ik zeker originele heldere koplampen+knippers met oranje reflectoren kopen en ook misschien een leuke toevoeging:
heldere achterlichten.

760executive

#16
Het seizoen om er even op uit te gaan om mooie foto's te maken van mijn bolide.  :)
Enige update: amerikaanse knipperlichten en kentekenplaathouders zonder tekst.

Perfecte kleurencombinatie






t_w

Wat een plaatje(s)! Bevalt de auto goed?

Wat ik me nog afvroeg, zijn die spatlappen origineel al mee gespoten of is dat achteraf gebeurt? Staat wel netjes eigenlijk...

Enige wat nog in mij zou opkomen om te vernieuwen aan het uiterlijk is het uitlaatsierstuk (ongeveer 35 euro)

760executive

Bedankt! Hij bevalt me erg goed. En aan de grote draaicirkel waar dit type auto om bekend staat, ben ik wel gewend.
Ondanks dat het toch een sportieve uitvoering is, blijft de auto comfortabel en stil. (tenzij je een keer wat meer gas geeft, maar ik rijd er bijna altijd rustig mee. Is tenslotte ook al bijna 11 jaar oud.  ;)

Heb eigenlijk verder niets om m'n lijstje staan om nog te veranderen aan de auto. Het uitlaatsierstuk vind ik wel mooi. (is verchroomd, maar is op de foto wat lastig te zien)

Voor zover ik heb kunnen vinden op foto's uit de brochure van destijds waren de spatlappen bij deze auto af fabriek meegespoten.
Staat ook mooi vind ik.  :)

Hans

t_w

Citaat van: 760executive op 29-10-2011 18:07:39
...Heb eigenlijk verder niets om m'n lijstje staan om nog te veranderen aan de auto. Het uitlaatsierstuk vind ik wel mooi. (is verchroomd, maar is op de foto wat lastig te zien)...

Ok, het leek dat 'ie aardig verweert was, of laat ik het anders zeggen, 'minder hard glimt dan de rest van de auto ;) '.  Maar dat zal dan wel aan de foto liggen.