Wat doe je als je een 850 tegenkomt?

Gestart door BobaFett, 24-06-2004 19:20:08

Vorige topic - Volgende topic

andre

Citaat van: Reitse op 24-06-2004 22:39:05
Citaat van: andre op 24-06-2004 22:33:12
Citaat van: Reitse op 24-06-2004 19:57:21
Over het algemeen steek ik wel handje op, over het algemeen is de reactie een hele verbaasde blik (of niets zoals afgelopen zaterdag toen ik Andre M. bij Hooghalen tegenkwam :P)
sorry reitse had je wel gezien en nog een hand op gestoken maar net te laat
was in gedachten voor een belangrijke vergadering over de tt races dit weekend in assen
er waren nog een paar knelpunten in de aanvoer en afvoer van auto`s en natte parkeerplaatsen
Nog steeds natte parkeerplaatsen ;)

Volgende keer flits ik wel even met de koplampjes ;)
parkeerplaatsen valt mee niks wat met een trekker en een stukje touw niet is op te lossen het is meer de ingangen naar de parkeerplaatsen die door het gebruik worden kapot  gereden we hebben dan ook maar rijplaten aangerukt
je kunt beter over je fiets lullen
dan over je lul fietsen

nOOb

Citaat van: De uil op 24-06-2004 22:50:32
Binnenkort gaan we Volvo's zonder sticker naar de kant dirigeren en delen we stickers uit ..........

Zeg maar waar jullie staan  ;D
Na een nachtje stappen kan het wel eens gebeuren dat er een passerende auto getrakteert wordt op een blote kont die uit het raam steekt, het zogenaamde " moenen " ;D ;D bij wijze van "groet". Natuurlijk als ikzelf de passagier ben natuurlijk.
Op alle andere dagen kijk ik snel of de andere 850 rijder ook geinterreseerd is in mijn 850, dan wordt er wel handje opgestoken.

gr. Nico

Joris_Scholte

Even kijken wat het voor een 850 is, hoe de staat van de andere 850 is, wie er in zit, bji oogcontact even handje opstken, of een duim. Altijd leuk als je groet beantwoord wordt (Volvorijders-onder-elkaar).

mehn

Citaat van: Ludo op 24-06-2004 23:22:38
Citaat van: nOOb op 24-06-2004 23:06:21
het zogenaamde " moenen " ;D ;D bij wijze van "groet".
dat is wel héél apart te noemen.         ;D

Ludo, 'moenen' niet 'noemen'  ;D L  ;D L  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

AEO

En als ie ook een 850forumstikker op zijn auto heeft dan steek ik wel de hand op. Is trouwens leuk om te melden, maar ALLE 480 rijders groeten elkaar altijd...
Alle paddestoelen zijn eetbaar. Weliswaar zijn er paddestoelen die je maar
een keer kunt eten

s©ub@

Johann had een ooit eens, in zo'n zelfde topic, een prachtige groet uitgedokter... helaas is die topic niet meer te zien...

Johann? doe nog us... ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

denkweb

Citaat van: AEO op 25-06-2004 09:30:43
En als ie ook een 850forumstikker op zijn auto heeft dan steek ik wel de hand op. Is trouwens leuk om te melden, maar ALLE 480 rijders groeten elkaar altijd...

Die proberen al rijdend onderdelen te ritselen volgens mij...  :P

)()()sT

Ik kijk zelf altijd even naar de houding van de bestuurder, of ie ook interesse toont in onze 850.... En dan ff een handje omhoog, of niet natuurlijk  ;)

Ik rijd regelmatig van Heerlen naar Eindhoven en zie maar bar-weinig 850's hier in het zuiden  :(

mehn

Citaat van: Joost... op 25-06-2004 13:35:09
Ik rijd regelmatig van Heerlen naar Eindhoven en zie maar bar-weinig 850's hier in het zuiden  :(

Welke kleur heb je? Zal ik de volgende keer zwaaien  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

)()()sT

zilver!!! Ik dacht al dat jij zou reageren  ;D ;D

Reitse

Citaat van: s©ub@ op 25-06-2004 13:17:26
Johann had een ooit eens, in zo'n zelfde topic, een prachtige groet uitgedokter... helaas is die topic niet meer te zien...

Johann? doe nog us... ;D
Was volgens mij meneer "Dreamer" met de elandgroet...

Reitse

Deze dus ;D
Citaat van: Dreamer2 op 02-03-2003 09:59:19
Gefeliciteerd!

En vergeet niet de clubcode als je een andere 850 tegenkomt:
1. Met beide handen flapperen net boven je oren (Zweedse Elandgroet)
2. 3x seinen met je mistlampen
3. Koppeling intrappen, 2x gasgeven en terugschakelen naar de 4. Als de ander hetzelfde doet: "challence accepted!"

Hen3

Citaat van: Reitse op 25-06-2004 14:23:16
Deze dus ;D
Citaat van: Dreamer2 op 02-03-2003 09:59:19
Gefeliciteerd!

En vergeet niet de clubcode als je een andere 850 tegenkomt:
1. Met beide handen flapperen net boven je oren (Zweedse Elandgroet)
2. 3x seinen met je mistlampen
3. Koppeling intrappen, 2x gasgeven en terugschakelen naar de 4. Als de ander hetzelfde doet: "challence accepted!"

Hoe lang moet die elandgroet duren? .... voordat ik net als die C70 op de kop in de berm beland  :-\

Trouwens... hoe snel kun je maximaal rijden als je dit allemaal wilt doen als je iemand tegenkomt.  :P

wepster

als die 2.0 op gas een op 8 gebruikt dan is hij knap duur mijn GLT uit 92 is nog zuuniger en daar heb ik niet op bespaart met de an schaf een op 10

de wepster greets

s©ub@

Citaat van: Joost... op 25-06-2004 13:35:09
Ik kijk zelf altijd even naar de houding van de bestuurder, of ie ook interesse toont in onze 850.... En dan ff een handje omhoog, of niet natuurlijk  ;)

dan rij je toch verkeerd hoor; zit een heel nest hier in de regio ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!