Kerstboommeeting 2011

Gestart door Bouke, 31-10-2011 21:12:44

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

Zo wij zijn ook weer thuis na de afterkoffieparty bij de Mac en ff het aggregaat terug te hebben gebracht.Ik vond het een zeeeeeeeeer geslaagde meeting ,erg gezellig,goede sfeer en temperatuur. Ook leuk dat er nog aan de innerlijke mens was gedacht door diverse mensen :eusa_clap: top.
Iedereen bedankt voor jullie komst en daarmee het succes en de goede sfeer :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Bouke en Nathalie

t5joost

was zeker weer een TOP meeting!!

snix

Organisatie bedankt voor deze meeting. Lekkere koffie erwtensoep spekkkoek en nog meer. Was zeker gezellig !! Groeten Marnix

arjen850

Was een hele gezellige meeting, organisatie bedankt.. stonden weer prachtigen bolides tussen hoor, kon mijn hart weer helemaal ophalen. De standkachel van Kornelis even bekeken, das toch wel een leuk iets hoor. Dirk had nog weer een onderdeeltje voor mij mee genomen, waarvoor dank.. heel even waande ik me op een kadett gsi meeting, er waren wat volvo's die op een stuk van 100 meter ook 100 km per uur wouden halen, niet echt mijn ding.. Zou trouwens ook wel een hele beroerde meeting geworden zijn, als door dat gedoe ernstige ongelukken waren ontstaan.. Zal wel een oude zak zijn denk ik:) heb kennis gemaakt met iemand die niet los kan komen van de 850, ondanks dat hij een S60 rijdt, best een aardige kerel, maar dat hij zichzelf kale Chris noemt snap ik niet helemaal.. enne Eten was lekker bij de ikea Robbie:)
Wat ik dan wel weer jammer vind, is dat ik mij met zulke gelegenheden voorneem met zoveel mogelijk mensen kennis te maken, en dat dat uiteindelijk niet gebeurd :eusa_think:
Zit nu te lezen, en denk steeds: tss was die er ook ;D
Enige voordeel is dat ik door het alarm wat afging een gezicht bij Martijn kan plaatsen ;D

UserID6342

Ook net weer thuis, was een leuke meeting met een heel wat betere temperatuur als vorig jaar.  Hoop bekende en nieuwe gezichten gezien.  Beide blagen hebben zich prima vermaakt achterin de 760 met hun telefoons en onze afsluiting was dit jaar heel wat beter als die van vorig jaar.  We hebben op een goede en leuke manier Winfried herdacht bij Lia thuis en zo ook goed kunnen afsluiten.

Organisatie bedankt !

knoopie

Citeermaar dat hij zichzelf kale Chris noemt snap ik niet helemaal..

;D ;D

gerardgrobben

en wat fotoos . :
https://public.me.com/macgiverworks    Password : elmagu  subfolder : kerst 

morgen ff jalbumpje maken, lukt me niet vanaf hier.

tuba or not tuba, that's the question

Freakybaby

Citaat van: Emiel op 27-12-2011 23:25:22
Zijn jullie nog aan het straatracen geweest met die Civic en 406 coupe?

Jij stond wel startklaar bij het stoplicht...
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Midicijnman

Bouke en Nathalie bedankt! Het was een leuke meeting.  :eusa_clap: :eusa_clap:
Iedere keer als ik naar mijn V70 kijk denk ik dat het de mooiste is die er rondrijdt. En dat gevoel ben ik na een meeting helemaal kwijt. Wat je daar voor terugkrijgt is een verlanglijstje...
Tot de volgende!

Gertjan en Loes

triton

Bouke en Natalie het was weer gezellig en een mooie opkomst .

Geheel was goed georganiseerd
Bedankt hiervoor :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Professioneel raddraaier

KIM

Bouke en Natalie; het was weer goed geregeld!
Heb geen tijd gehad om het koud te krijgen; gezellig ge o-h'd met diverse forumleden.

Heb hele mooie foto's, maar nog niet de tijd gehad om ze te uploaden.
Dat gaan we vanavond nog even regelen.

mitchelli

Bedankt weer voor de organisatie  Bouke en Nathalie !  :eusa_clap: Vond het weer gezellig. En best grote opkomst. Weer een paar nieuwe gezichten kunnen plaatsen bij forum namen. Ben benieuwd naar alle foto`s.
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Galactica

Mijn eerste 850 meeting was geweldig voor zolang het duurde.

Alles ging goed tot dat ik bij Mc D gegeten had.
Alsof iemand in mijn maag stond te stompen. Ik heb nog geprobeerd op gepaste wijze over mijn nek te gaan maar dat ging niet. Uiteindelijk moeten afhaken. Na een zeer pijnlijke rit naar huis bed maar ingedoken. Op een gegeven moment alles kwijtgeraakt en dan lig je om 04.00 uur klaarwakker in bed.

Heel erg jammer dat ik vroegtijdig naar huis moest. Het begon net lekker druk te worden en ik heb wat leuke gesprekken kunnen voeren (al ben ik de namen weer vergeten :-( ). Wie was degene met de C70, zit in het vastgoed en is tevens een whiskyliefhebber?.

Ik schaamde me een beetje om mijn kraslot tussen al die mooie wagens te hebben staan.
Maakt het verlanglijstje alleen maar groter.

Ik kijk in ieder geval uit naar de volgende meet(ings) en sla dan voor alle zekerheid de Mc. even over.

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

martman

Hoi allemaal,

Het was gezellig. Leuk hoor, zo veel volvo's bij elkaar! Tot de volgende keer.

gr Martijn
nog nooit zo oud gereden, maar ook  nog nooit zo lekker!