Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: Marc O. op 02-12-2012 21:17:55
Citaat van: Sbv op 02-12-2012 21:15:11
Bak wat vies

Er gaat niets boven vleesch.  ;D

In die poten zit het lekkerst denkbare vlees, Sander ;D
Nee dat zit aan bijv aan een koe. Deze dingen horen in het water en moeten daar ook vooral blijven  ;D

de geneRaal

is dat nou echt net zo lekker als het eruit ziet?
Blackstone under construction

Taranis

Bak wat vies

Voor 1x ben ik het met Sander eens. Ik ben een visliefhebber, maar die zooi hoef zelfs ik niet ;D

viking_in_shorts

Heb trouwens eindelijk de rekening binnen van het weekend bij jullie. Nok 66, sek 86 via Duitsland en een Engels bedrijf, met een bijna volledig zwarte foto bijgevoegd. Snel zijn ze niet daar bij de bompengeselskap.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: viking_in_shorts op 02-12-2012 21:42:06
Heb trouwens eindelijk de rekening binnen van het weekend bij jullie. Nok 66, sek 86 via Duitsland en een Engels bedrijf, met een bijna volledig zwarte foto bijgevoegd. Snel zijn ze niet daar bij de bompengeselskap.

Ik las toevallig vandaag dat ook buitenlandse auto vanaf dit jaar de rekening thuis krijgen. De tijd totdat de rekening op de mat valt is c.a. drie maanden. Netjes dus. Betaal jij niet via een zweeds systeem dan? Ik betaal alles in heel Scandinavië met mijn 'brikke'.

Citaat van: Taranis op 02-12-2012 21:34:18
Voor 1x ben ik het met Sander eens. Ik ben een visliefhebber, maar die zooi hoef zelfs ik niet ;D

Als je van garnalen en kreeft houdt, vind je dit super geweldig lekker. Wij eten i.t.t. de Noren alleen de poten en scharen leeg. Die maffe Vikingen pleuren alles bij elkaar in de blender (dus ook de ingewanden) en blenderen dat tot een beige mousse die ze vervolgens terug lepelen in de krab. En dat vinden ze heerlijk.

Echt, die Noren zijn op etensgebied net zo ontwikkeld als de Neanderthalers.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Nee joh. Wij hebben in Zweden niet van die domme tolwegen. Staat trouwens wel in de brief dat ze een kassie aanraden omdat het dan goedkoper is.

Sbv

Citaat van: viking_in_shorts op 02-12-2012 21:53:02
Nee joh. Wij hebben in Zweden niet van die domme tolwegen. Staat trouwens wel in de brief dat ze een kassie aanraden omdat het dan goedkoper is.
Ik kreeg een paar maanden geleden wat van Euro Parking Collection plc die de tol ging innen. Nu zaten er geen extra kosten aan, maar gewoon dat wat het gekost heeft.
Je kan de gok nemen om het niet te betalen, echter denk ik nog wel eens in Noorwegen te komen en geen zin heb in discussie dan

arjen850

pwberg

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 02-12-2012 21:49:18
Als je van garnalen en kreeft houdt, vind je dit super geweldig lekker. Wij eten i.t.t. de Noren alleen de poten en scharen leeg. Die maffe Vikingen pleuren alles bij elkaar in de blender (dus ook de ingewanden) en blenderen dat tot een beige mousse die ze vervolgens terug lepelen in de krab. En dat vinden ze heerlijk.

:eusa_sick:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

viking_in_shorts

Citaat van: Sbv op 02-12-2012 21:56:04
Citaat van: viking_in_shorts op 02-12-2012 21:53:02
Ik kreeg een paar maanden geleden wat van Euro Parking Collection plc die de tol ging innen. Nu zaten er geen extra kosten aan, maar gewoon dat wat het gekost heeft.
Je kan de gok nemen om het niet te betalen, echter denk ik nog wel eens in Noorwegen te komen en geen zin heb in discussie dan

Geen haar op m'n hoofd die daar aan denkt. Ik betaal gewoon - ik ben gewend om bij dit soort spelletjes te verliezen. En dat geld heb ik liever voor andere dingen....

elianmars

Citaat van: Taranis op 02-12-2012 21:34:18
Bak wat vies

Idem  :eusa_shifty:

Ewout Schalkwijk

Dit had ik echt niet verwacht; zoveel negatieve reacties. Eten jullie dan nooit garnalen, kreeft, krab en dat soort zeevoedsel? :eusa_think:

Vreemd. Ik ben opgegroeid met jaarlijkse tripjes op oudjaarsdag naar Yerseke om daar voor de oudejaarsnacht allemaal van dit soort dingen te halen en dan zwemmend in de wijn naar binnen te laten glijden.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 03-12-2012 00:05:15
Eten jullie dan nooit garnalen, kreeft, krab en dat soort zeevoedsel? :eusa_think:

Nee  ;D

Ik eet soms vissoep, dan baal ik dat er garnalen in zitten. Daar probeer ik niet op te kauwen, die slik ik in één keer door  :eusa_shifty:

blauweroffel

Citaat van: elianmars op 03-12-2012 00:08:07
Eten jullie dan nooit garnalen, kreeft, krab en dat soort zeevoedsel? :eusa_think:

Nee  ;D

Ik eet soms vissoep, dan baal ik dat er garnalen in zitten. Daar probeer ik niet op te kauwen, die slik ik in één keer door  :eusa_shifty:

DAn heb je een erg grote...b.k..... ;D

BR

elianmars

Citaat van: blauweroffel op 03-12-2012 00:11:59
Citaat van: elianmars op 03-12-2012 00:08:07

Nee  ;D

DAn heb je een erg grote...b.k..... ;D

http://i47.tinypic.com/2zf2vqu.jpg

BR

Nee joh, die kleine krengetjes  ;D