Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-09-2013 21:03:37
Citaat van: Sbv op 18-09-2013 21:00:55
Heb je al wat van de krukas keerring gehoord ?

Een oorverdovend stilzwijgen is mijn deel geworden als dank voor mijn investeringen... :-[

Ik weet niet of die iPhone van jou dat kan, maar met de meeste mobieltjes kun je naast eindeloos whatsappen ook nog bellen (zeg maar door 2 blikjes en een draadje naar elkaar praten maar dan zonder draadje). Ik kan je best het nummer een keertje sturen, dan druk je daarna op het groene telefoonhoorntje op je telefoon en dan vertel je daarna keurig waarom je toch een beetje heel erg verdrietig en teleurgesteld bent ;)

:-*

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-09-2013 21:16:48

http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/IMG_2125.jpg

;D

;D ;D ;D

Sbv

elianmars

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 18-09-2013 21:18:14
Ik weet niet of die iPhone van jou dat kan, maar met de meeste mobieltjes kun je naast eindeloos whatsappen ook nog bellen (zeg maar door 2 blikjes en een draadje naar elkaar praten maar dan zonder draadje). Ik kan je best het nummer een keertje sturen, dan druk je daarna op het groene telefoonhoorntje op je telefoon en dan vertel je daarna keurig waarom je toch een beetje heel erg verdrietig en teleurgesteld bent ;)

:-*

Dat heb ik al gedaan... :'( Toen zei Koert dat hij het vreemd vond dat ik nog niet terug gebeld was. Hij zou er nog eens achteraan gaan. Nooit meer wat vernomen. Ik heb Koert dit jaar al vele uren al rijdend aan de telefoon gehad. Hij neemt al op met: Hoi Ewout.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-09-2013 21:21:49
Hij neemt al op met: Hoi Ewout.

"Haaaa die Ronald"

;D

Ik heb wat zooi besteld die over 2 weken binnen is. Zal dan nog wel eens informeren hoe het er mee staat. Vorige keren was ie er telkens niet.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-09-2013 20:38:25
Ik heb het even voor je gevraagd, maar ze kosten, als je ze kan krijgen, zo'n 600NOK (76 euro) :eusa_shifty:

Was het te klein? Dan hier iets groter: 600NOK (76 euro)

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-09-2013 21:25:46
Ik heb het even voor je gevraagd, maar ze kosten, als je ze kan krijgen, zo'n 600NOK (76 euro) :eusa_shifty:

Nee hoor, ik had het al gezien  ;)

Ik heb inmiddels een offerte opgevraagd voor de levering van 50 van die dingen (= minimale afname). Kijken wat ze kosten en als de prijs bekend en niet te hoog is, eens zien of ik 49 andere gekken kan vinden die zo'n ding willen hebben  ;D

BBS

Citaat van: elianmars op 18-09-2013 21:30:57

Nee hoor, ik had het al gezien  ;)

Ik heb inmiddels een offerte opgevraagd voor de levering van 50 van die dingen (= minimale afname). Kijken wat ze kosten en als de prijs bekend en niet te hoog is, eens zien of ik 49 andere gekken kan vinden die zo'n ding willen hebben  ;D

48 gekken ;D Ik houd mij aanbevolen ;)
Volvoloos....

pwberg

Citaat van: BBS op 18-09-2013 21:33:38
Citaat van: elianmars op 18-09-2013 21:30:57

Nee hoor, ik had het al gezien  ;)

Ik heb inmiddels een offerte opgevraagd voor de levering van 50 van die dingen (= minimale afname). Kijken wat ze kosten en als de prijs bekend en niet te hoog is, eens zien of ik 49 andere gekken kan vinden die zo'n ding willen hebben  ;D

48 gekken ;D Ik houd mij aanbevolen ;)

Nog 47 te gaan, afhankelijk van de prijs......  ;D

Wellicht even een nieuw topic openen, elianmars.....
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

elianmars

Citaat van: pwberg op 18-09-2013 22:10:21

Nog 47 te gaan, afhankelijk van de prijs......  ;D

Wellicht even een nieuw topic openen, elianmars.....

Hierbij a.u.b. het verzoek om hierover niet meer in dit topic te reageren. Ik wacht even antwoord af. Zodra ik iets gehoord heb, zal ik evt. een topic openen.

Sorry, E  ;) ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 18-09-2013 22:40:52
Sorry, E  ;) ;D

No problemo. ::)

Zou leuk zijn als je het gerocheld krijgt. Iedereen aan de wafels. ;D

Ewout Schalkwijk

Orifice vervangen:

Vandaag hebben ze bij de garage dan toch ook eindelijk de orifice vervangen. Nadat Old Faithful op  2 september ook al bij de garage stond voor het vervangen van de AC compressor kwam ik er dezelfde dag nog achter dat ze de orifice 'vergeten' waren. Iedere keer nadat ik de motor uitzette begon het airco systeem hard te fluiten. Dat deed het systeem al toen ik de V70 eind 2009 kocht.

Het leuke is dat het vacumeren en alles gratis was, maar uiteindelijk het onderdeel ook. Zou 160 kronen kosten, maar geen rekening en alleen een bevestiging dat het zo 'in orde' was.

Eindelijk is het stil. Je hoort nu wel gewoon het suizen in de buizen als je de motor uitzet, maar het fluiten is nu dan echt weg.  :laugh:
Het valt me echt mee hoe die orifice eruit ziet. Wel wat zwart maar geen verstoppingen in het gaas. Waarom die dan floot is mij niet duidelijk, maar nu is het gewoon vers en goed.

Ewøut

Bouke

Wat is dat voor een ding, is dat een soort filter in je ac?

Sbv

Citaat van: Bouke op 19-09-2013 17:46:36
Wat is dat voor een ding, is dat een soort filter in je ac?
Yep,
zit in een leiding van je airco systeem.
Zal die van mij volgend jaar laten vervangen