Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Vandaag een leuke toertocht door de Noorse binnenlanden gemaakt. Hele mooie natuur zo met een witte deken. Helaas was 1 weg vanwege de winter afgesloten.

Morgenochtend vertrek ik weer naar Nederland. De rest blijft nog een dagje langer

san

Mooi dat het zo kan,zo'n wintermeeting in het Noorse, :eusa_clap:

elianmars

Citaat van: Sbv op 01-02-2015 18:53:23
Vandaag een leuke toertocht door de Noorse binnenlanden gemaakt. Hele mooie natuur zo met een witte deken. Helaas was 1 weg vanwege de winter afgesloten.

Morgenochtend vertrek ik weer naar Nederland. De rest blijft nog een dagje langer

Dat laatste is niet helemaal waar, San. Wij vliegen morgenmiddag weer naar huis. Aan de ene kant jammer (superleuk hier), aan de andere kant wil ik de jongens graag weer zien.

elianmars

Sbv

Inmiddels ben ik weer thuis.
Vanochtend om 5:56 vertrokken en via Zweden terug gereden. Om 1945 ongeveer was ik thuis. Het had wat sneller gekund, maar het weer zat wat tegen. Vanaf Noorse grens tot Goteborg linkerrijstrook vol sneeuw en rechts 2 mooie sporen. In Denemarken en in Duitsland de nodige sneeuwbuien gehad wat iets vertraging geeft.
om 645 pontje Horten - Moss
om ca 1215 Oresont brug
om 1345 pontje Rodby - Puttgarden

Het was een erg leuk weekend. Familie Schalkwijk dank voor jullie gastvrijheid.

@Ronald/Danielle/Marc en Bouke goede reis morgen

Taranis

Citaat van: Sbv op 02-02-2015 21:48:23

Dank je wel, jij truste! Ik neem aan dat je nu wel gaar bent...

Erg nette tijd hoor. Ook al moet je dan een uur minder, ik moet nog maar zien of wij 't in 16 uur gaan redden inclusief een uur omrijden via Den Helder.

Sbv

Citaat van: Taranis op 02-02-2015 21:56:20
Citaat van: Sbv op 02-02-2015 21:48:23

Dank je wel, jij truste! Ik neem aan dat je nu wel gaar bent...

Erg nette tijd hoor. Ook al moet je dan een uur minder, ik moet nog maar zien of wij 't in 16 uur gaan redden inclusief een uur omrijden via Den Helder.
Gaar valt wel mee eigenlijk.
Ik lees het morgen wel van jullie

Bouke

Zo we gaan zo vertrekken na een aantal prachtige gezellige dagen van mooie ritten, sleutelen en warm welkom voelen bij de Schalkwijkjes, waarvoor dank :eusa_clap: :-*. Nu een verse bak koffie naar binnen gooien en dan gas er op naar de boot van Larvik naar Hirtshals. Er wacht dan nog 1000 km.  ;D

Sbv

goede reis en eetsmakelijk alvast aan boord

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

maruska

T-5R

elianmars

maruska