Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 14-03-2017 22:37:02
Wat was het probleem met je raam? Nu wel gefikst?

De kabel van de deur handgreep zat vast in het raam mechanisme oid.
Nu is het goed opgelost  :eusa_shifty: jammer dat het niet in een keer goed kan.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

de Boeing

dit blog blijft leuk om te volgen! zou er ook graag 1 voor de deur zetten, samen met een flinke lading zonnepanelen op mijn dak (al zal het nog niet voor morgen zijn).

interessant die opengewerkte tesla, verrassend weinig techniek ook. Het enige wat er een beetje vertrouwd uit ziet is die aandrijfas met homokineet. Ziet er ook niet overdreven dik uit, gaan die dingen wel eens stuk? (gezien het enorme koppel dat de elektromotor erop kan los laten)

Marc O.

Ja, die aandrijfassen zijn bij de eerste series wel een puntje van aandacht. Google er maar eens op, Ik geloof zelfs dat er in de VS 'class lawsuits' voor worden opgetuigd om Tesla te overtuigen die dingen onder garantie te vervangen.
...The Nile isn't just a river in Africa...

UserID6342

Wel gaaf om te zien hoor, zo'n opengewerkte Tesla  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Walter

schitterende foto's, leuk E-wout!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Marc O. op 15-03-2017 06:21:46
Ja, die aandrijfassen zijn bij de eerste series wel een puntje van aandacht. Google er maar eens op, Ik geloof zelfs dat er in de VS 'class lawsuits' voor worden opgetuigd om Tesla te overtuigen die dingen onder garantie te vervangen.

En daarom heeft Tesla die garantie daarom ook naar acht jaar opgeschroefd. Ik voel me daar wel veilig bij. Zo als het nu gaat met de kiolometers heeft mijn auto rond z'n achtste levensjaar toch al 350k op de klok. tijd voor wat anders tzt. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Daf46

Marc O.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 15-03-2017 09:07:10

En daarom heeft Tesla die garantie daarom ook naar acht jaar opgeschroefd. Ik voel me daar wel veilig bij. Zo als het nu gaat met de kiolometers heeft mijn auto rond z'n achtste levensjaar toch al 350k op de klok. tijd voor wat anders tzt. ;D

Wist ik niet. Is dat standaard op alle Model S auto's?
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Marc O. op 15-03-2017 09:39:59
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 15-03-2017 09:07:10

Wist ik niet. Is dat standaard op alle Model S auto's?

Ja, naar aanleiding van de problemen. http://www.theverge.com/2014/8/15/6007647/tesla-improves-model-s-drive-unit-warranty-8-years-infinite-miles
Zit trouwens nog een erg gers filmpje bij bovenaan de pagina.

Citaat van: Daf46 op 15-03-2017 09:14:41
Dat brems ding: Tesla Brake vacuum pump 105074 03.7102-0640.4

http://evolution-gt.com/our-shop/new-parts/tesla-emergency-brake-pump-vacuum/

;D

Alleen maar voor nood? :eusa_think: dus dubbele circuits... En 'regen' (regenerative brake)

elianmars

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Maestro12

De ergernis over de slechte kwaliteit duurt langer dan de vreugde over de lage prijs!
V70, 1999, 481481km
7700 pk en 300.000 nm, is dat wat?

peteRRR

peteRRR