Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

64 en 39kWh. Die laatste is echter nog niet leverbaar.
...The Nile isn't just a river in Africa...

de geneRaal

Dit jaar zweden als vakantiebestemming :evil:
;D
Blackstone under construction

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

de geneRaal

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 23-01-2019 19:52:45
:eusa_snooty:

Alhoewel.het is maar 300 km vanaf Gotenburg naar fos :eusa_think:

Ewout Schalkwijk

Precies, zo ver is het niet. :D we zijn alleen zelf ook drie weken op vakantie in Noorwegen. We pben nog wel even over een eventueel wanneer. :)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Lekker weg in eigen land, E?  :)

Marc O.

Citaat van: elianmars op 24-01-2019 00:01:45
Lekker weg in eigen land, E?  :)

Ik heb 'm afgelopen zomer, toen we zelf op vakantie waren in Noorwegen, voor gek verklaard dat ie naar NL rijdt voor zomervakantie terwijl ze zelf in het mooiste land van Europa wonen :P ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Citaat van: Marc O. op 24-01-2019 07:22:10
Ik heb 'm afgelopen zomer, toen we zelf op vakantie waren in Noorwegen, voor gek verklaard dat ie naar NL rijdt voor zomervakantie terwijl ze zelf in het mooiste land van Europa wonen :P ;D

Ik ben het volledig met je eens!  ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Marc O. op 24-01-2019 07:22:10
Citaat van: elianmars op 24-01-2019 08:11:30
Ik ben het volledig met je eens!  ;D

Ik ook ;D

Maar.... vergeet niet dat we nog steeds veel vrienden en familie in Nederland hebben. Niet echt iets om te negeren. :angel:

Dat ik al heel veel meer van Noorwegen heb gezien dan Marije is iets wat me toch wel steekt. Komende zomer, althans dat is de bedoeling, gaan we saampjes drie weken met de sleurhut naar het noorden. Marije MOET Noord Noorwegen ervaren, ik ben er nu twee keer geweest en wil er nog veel meer van zien. Maar ik kan er eigenlijk pas echt 100% van genieten als ik het met Marije kan delen.
Door alles rond Niek in de laatste jaren hebben we nu besloten dat het echt hoog tijd wordt voor een vakantie alleen voor ons tweetjes. :D

Claire wil dit jaar niet meer mee en gewoon drie weken helemaal alleen thuis zijn met af en toe een feestje. :o

de geneRaal

[quote
Claire wil dit jaar niet meer mee en gewoon drie weken helemaal alleen thuis zijn met af en toe een feestje. :o

[/quote]

;D
Af en toe :eusa_whistle:

Ewout Schalkwijk

De XC70 NN is volledig door het ijs gezakt (spreekwoordelijk dan)

Vandaag tussendoor 'even' de NN laten keuren. Niks aan gedaan, zelfs niet naar gekeken. :eusa_shifty: Niet helemaal waar want ik heb Marije gevraagd als ze naar de auto liep om even op het knopje van de verlichting te drukken. Zo lullig als die wordt afgekeurd voor een stadslichtje dat niet werkt.

Die deden het gelukkig allebei. Marije dus vandaag naar de keuring; wordt dat hok toch afgekeurd he... :eusa_wall: Er schijnen twee draagarmrubbers een beetje slecht te zijn. Dit is de eerste keer in ruim 180.000 kilometer dat er iets echt 'kapot' is. Oh ja, ook een keer een piepje gehad in de interieurventilator. :-[

Aangezien de beide rubbers geperst moeten worden ga ik er zelf niks aan doen. Tot nu toe geen klagen dus over de NN. Als die niet zo'n geile cruisecontrol had zou ik er vaker zelf in rijden. Marije vindt die cruise juist heerlijk. :eusa_snooty:

Sorry dat er op dit moment niks spannenders te melden valt.

Ohja, De Peugeot (niet mijn zorg en onderhoud) gedraagt zich zoals het een Fransman betaamt. Kapotte wiellagers bij nog geen 70k. Kapotte sensoren, regelmatig doen elektrische dingen het niet en een poosje later weer wel. ::) Maar rijdt altijd.

Ewout

Sbv

Ga je gelijk voor hele nieuwe draagarmen of enkel rubbers ? Vermoed dat het nog de originele zijn. Bij mijn Vorige XC60 had ik het gevoel dat ze na 348000 km wat minder begonnen te worden maar nog niet op. Goede kwaliteit dus

Taranis

Zijn het draagarmrubbers aan de voorkant of die van de achteras?

Ik heb ooit een 407SW lease-auto gehad. Echt geweldig zo'n Frans hok: doet het altijd maar vraag niet hoe ::)

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-01-2019 20:09:28

Project X for the win :D

DJ--NeO--

en ewout? hier is het zo stil dat ik bijna zou denken dat je niet meer aan je Volvo's sleutelt?
Of moet je je zo erg mentaal voorbereiden op de feestjes die dochterlief gaat hebben als jullie op vakantie zijn? :)
My Car: Volvo XC60 D4 AWD Summum GT6 (14) | Panorama Sunroof | Bliss | Sensus Connect | Adaptive CC |  ABL Bi-Xenon
Her Car: Ford C-Max 2.0 Duratec automatic (07) | Ghia | Kenwood DNX9260BT | Other options are coming

Ewout Schalkwijk

Ja hoor, ik sleutel meer en meer aan Volvo's, alleen niet zo heel vaak aan mijn eigen... ;D

Er is sinds mijn vorige bericht erg veel gebeurd hier en eigenlijk probeer ik al een tijdje de moed te verzamelen om eens een samenvatting te maken met natuurlijk een bescheiden bergje met foto's...
Ik zal eens zien wanneer ik zover ben.

Bijna alles is positief, dus geen zorgen :D