Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

knoopie

Citaat van: Sbv op 03-06-2012 21:48:13
Viel wel mee, ik wou Arjen niet alles laten eten.

jammer dat de toetjes wat klein waren

Daar gaan we de volgende keer wat aan doen
komt goed, al die kleintjes die je in je holle kies stak maakt ook één hele grote....

;D


Ewout Schalkwijk

Hee Sander, alleen als het geen moeite is hoor. Het is voor de 'oude' TDI. Is dat niet een D5252 o.i.d.? 6 liter 10w40 is prima. ::)


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Na komend weekend verandert de naam van mijn blog. Het wordt dan: Van walvis tot sprotje. ;D


Ewøut(je)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

#1293
Een dagje aan het werk... Vandaag moest ik in Rjukan bij de aldaar gevestigde veldwachter zijn. Bijna vijf uur rijden om vijf moederborden te vervangen in een reeks HP 8200's met rotte BIOSsen. Onderweg heb je dan tijd om te bellen en te Whatsappen met Sbv om de laatste bestellinkjes door te geven voor het komende klusweekend.

Hoe rot kan het leven zijn op zulke dagen. ;D OK, het was niet het allermooiste weer, maar zulke dreigende wolken zijn toch ook heel mooi om te zien. Zeker boven de boomgrens...

Om het blog toch Volvo gerelateerd te houden heb ik m'n zwarte 'trots' er ook op gezet. ;D ik hoop dat jullie het mij wederom vergeven.



Gaustatoppen 1883 Moh. van een paar kilometer afstand


Ietsje dichterbij


Bovenop de 'pas'.


Ok, ook eentje zonder die zwarte vlek dan. :P



In het weekend hoop ik weer wat meer klus updates te geven.


Ewøut

P.S. Zoals altijd in m'n blog kun je de foto's vergroten door ze te openen in een nieuw venster.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv


Chris

Erg mooi Ewout! Wat blijft het toch een onwijs mooi land... ik vind zo'n ruig landschap echt geweldig.

Taranis

Jajajajajajajaja. Nu weten we het wel hoor.









;D

Schitterend landschap! :eusa_clap:
Jammer van die halogeenpitjes in die XC :P

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 08-11-2011 12:21:55
De omgevingsplaatjes. Die XC is niet om jaloers op te worden zolang er geen dakspoiler op zit :evil:

Citaat van: Taranis op 04-06-2012 21:03:41
Jammer van die halogeenpitjes in die XC :P


Op 08 november was je niet jaloers op m'n XC omdat er geen spoiler op zat. Dat heb ik gefiksed. :evil:
Nu zit je weer te ze*ken dat er geen Xenonpitten inzitten??? T'is dat je niet met de Crossmeeuw durft te komen, anders had ik ze er eigenhandig uitgetrokken en je laten zien dat ik ze prima in een '06 XC kan laten werken...

:evil: :evil: T'is ook nooit goed.... :eusa_wall: :eusa_wall:































;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Je wilt die Xenon pitten niet, die moeten nog gepolijst worden.

Je mag wel met een unit van mijn V70 gaan stoeien als je denkt dat je ze aan de praat krijgt.


PS de lambda sonde en bouten van hitte schild al in de kruipolie gezet >

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 04-06-2012 21:21:09
T'is dat je niet met de Crossmeeuw durft te komen

In september kom ik je even het snot voor de ogen rijden met de Crossmeeuw :P (Sander wil nu graag met zijn V70, ik vind 't best)

Sbv

Citaat van: Taranis op 04-06-2012 21:51:12
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 04-06-2012 21:21:09
T'is dat je niet met de Crossmeeuw durft te komen

In september kom ik je even het snot voor de ogen rijden met de Crossmeeuw :P (Sander wil nu graag met zijn V70, ik vind 't best)
scheelt wat trillen van die gare demper  :evil:. Ik heb ook nog wel een XC achter de hand, al moet die even weer loskomen

Taranis

Citaat van: Sbv op 04-06-2012 21:52:50
scheelt wat trillen van die gare demper  :evil:. Ik heb ook nog wel een XC achter de hand, al moet die even weer loskomen

Die demper trilt niet, kloenkt alleen een beetje soms. Gelukkig hoor je dat door het ruisen van de nieuwe achterdeuren niet meer ;D
Het diff trilt, maar door m'n wiebelige winterbanden is dat ook een stuk minder! Je ziet, ik los het stuk voor stuk op ;D

Voer jij nou je cruisecontrol maar eens op zodat dat ding boven de 2200 toeren durft te komen ::)

Sbv

Citaat van: Taranis op 04-06-2012 21:59:15
Citaat van: Sbv op 04-06-2012 21:52:50
scheelt wat trillen van die gare demper  :evil:. Ik heb ook nog wel een XC achter de hand, al moet die even weer loskomen

Die demper trilt niet, kloenkt alleen een beetje soms. Gelukkig hoor je dat door het ruisen van de nieuwe achterdeuren niet meer ;D
Het diff trilt, maar door m'n wiebelige winterbanden is dat ook een stuk minder! Je ziet, ik los het stuk voor stuk op ;D

Voer jij nou je cruisecontrol maar eens op zodat dat ding boven de 2200 toeren durft te komen ::)
Jij mag lekker van de grens NL naar Puttgarden rijden, kan je je lekker storen dat het ding niet boven de 2200 toeren wil op cruise

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 04-06-2012 21:33:48
Je wilt die Xenon pitten niet, die moeten nog gepolijst worden.

Je mag wel met een unit van mijn V70 gaan stoeien als je denkt dat je ze aan de praat krijgt.


PS de lambda sonde en bouten van hitte schild al in de kruipolie gezet >

Nee, ik hoef die Xenon's überhaupt niet, maar het was alleen maar om Ronald alvast wat te stangen voor het weekend.

Ik zal morgen eens onder kap kruipen en gaan WD-en.

Citaat van: Taranis op 04-06-2012 21:51:12
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 04-06-2012 21:21:09
T'is dat je niet met de Crossmeeuw durft te komen

In september kom ik je even het snot voor de ogen rijden met de Crossmeeuw :P (Sander wil nu graag met zijn V70, ik vind 't best)

Die staat, ook al lukt het je, dan is die meeuw tenminste een keer hier geweest.  ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Hoezo loopt die bak niet boven de 2200 rpm op de cruise? Precies op 2200rpm in zn 6e versnelling loopt wel mooi zuinig? ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein